بهترین کنترلرهای بازی برای اندروید را بشناسید

اگر قصد دارید که کمی از وقت‌تان را صرف بازی بر روی موبایل‌تان کنید، مجبور نیستید که گوشی را دست‌تان بگیرید و بر روی صفحه‌نمایش آن فشار دهید. اگر به دنبال بهترین تجربه گیمینگ بر روی موبایل‌تان هستید، تنها لازم است که یک کنترلر خوب به گوشی‌تان اضافه کنید.

در حالی‌که کنترلرهای خوب برای آی‌فون و آی‌پد سخت گیر می‌آیند، اما برای اندروید انتخاب‌های زیادی وجود دارد. این بدین معناست که پیدا کردن یک مورد مناسب که جوابگوی نیازهای شما باشد، می‌تواند کار دشواری باشد. خوشبختانه ما در اینجا این کار را برای‌تان انجام داده‌ایم و مجبور نیستید که این کار را انجام دهید. کنترلرهای زیر بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید با گوشی اندروید پیر (Pair) کنید.

از هر جهت عالی: استیل‌سریز Stratus XL 

اگر به‌دنبال کنترلری با کیفیت یک کنسول بازی هستید که بهترین عملکرد را برای بازی‌های رده AAA بر روی گوشی‌های اندروید داشته باشد، استیل‌سریز Stratus XL جوابگوی نیازهای شماست. این کنترلر ۴۴ دلاری یک خرید عالی است، برای اینکه نه تنها با اندروید کار می‌کند بلکه با ویندوز و دستگاه‌های مختلف واقعیت مجازی مانند Gear VR ،Vive و Rift هم سازگار است.

این کنترلر در صورت استفاده با گوشی‌های اندرویدی، دکمه‌های برگشت و هوم (Home) مناسبی جهت هدایت راحت و دقیق بازی دارد. کیفیت ساخت خود کنترلرها هم عالی است و احساس یک کنترلر کنسول درجه‌ یک را به شما می‌دهد.

Stratus XL مجهز به یک جفت باتری AA است که گفته می‌شود برای ۴۰ ساعت بازی جواب می‌دهد. درست است که کنترلرهای قابل شارژ خوب هستند، اما باتری‌های قابل تعویض هم مزیت‌‌های خودشان را دارند، برای اینکه اگر کنترلر شما در حال ضعیف شدن باشد، به‌راحتی و بدون اینکه بخواهید بازی را از دست بدهید، می‌توانید باتری جدید را جایگزین باتری‌های قبلی بکنید.

تنها عیب Stratus XL نداشتن پایه برای سوار کردن موبایل بر روی آن است، به‌همین‌خاطر اگر با گرفتن کنترلر در دست‌تان مشکلی ندارید، Stratus XL انتخاب مناسبی برای شماست.

بهترین گزینه قابل‌حمل: 8Bitdo Zero 

8Bitdo، برخی از کنترلرهای خارق‌العاده نینتندو را می‌سازد، بنابراین اگر این سبک را دوست دارید و دنبال کنترلر قابل‌حمل هستید، Zero همان چیزی است که دنبالش هستید. این کنترلر ۱۷ دلاری، تا اندازه‌ای کوچک است، بنابراین شاید از نقطه‌نظر راحتی، انتخاب خوبی برای گیمینگ‌های طولانی‌مدت نباشد. با این‌حال، این کنترلر هم با اندروید سازگار است هم با سیستم‌عامل iOS و ویندوز. واقعا عالی‌ست.

از آن جایی که این کنترلر اندازه کوچکی دارد، سروصدای زیادی هم ندارد. 8Bitdo Zero از میکرو یواس‌بی‌های قابل شارژ پشتیبانی می‌کند، بنابراین نیازی ندارید که باتری‌های کوچک یدکی را همه‌جا با خودتان ببرید.

بهترین انتخاب برای دارندگان پلی‌استیشن ۴: گیره هوشمند Nyko 

اگر پلی‌استیشن ۴ دارید، بنابراین شما صاحب یکی از بهترین کنترلرهای بازی هستید که با اندروید هم سازگار است. پس به‌جای اینکه پول‌تان را خرج یک کنترلر جدید کنید، تنها کافی است که گیره هوشمند Nyko را بخرید و گوشی‌تان را به کنترلر دوال‌شاک ۴ وصل کنید. با استفاده از این گیره، گوشی را به کنترلر وصل می‌کنید و گوشی را داخل آن می‌گذارید. حالا شما یک ست‌آپ قابل‌حمل گیمینگ، با یک گوشی و یک کنترلر عالی دارید، آن هم فقط با ۱۳ دلار.

اگر از خودتان می‌پرسید که چرا توصیه نمی‌کنیم که این کار را با کنترلر ایکس‌باکس وان انجام دهید، دلیلش این است که کنترلر ایکس‌باکس وان گرچه می‌تواند با اندروید پیر (Pair) شود اما این کار خیلی کند صورت می‌گیرد و شما برای پشتیبانی کامل نیاز دارید که گوشی‌ خودتان را روت کنید. با این همه دردسر، به نظر می‌رسد که استفاده از دوال‌شاک یا یکی از گزینه‌های بالا منطقی‌تر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH