یک موش بعد از خوردن 17500 دلار اسکناس از داخل دستگاه خودپرداز مرد!

دستگاه‌های خودپرداز معمولا حاوی هزاران دلار پول نقد هستند؛ پس موقع طراحی و ساخت تمام جوانب در نظر گرفته می‌شود تا هیچ روزنه ورودی نداشته باشند و کسی نتواند راحت به داخل آن نفوذ کند ولی شاید آن‌ها به جز انسان‌ها، باید به فکر ورود موش‌ های نیز باشند!

موش

اخیرا در هند یکی از این جوندگان موفق شده است خود را به داخل یک دستگاه خودپرداز برساند و بعد از جویدن و نابود ساختن مقداری زیادی اسکناس به ارزش بیش از 17500 دلار، مرده است. دستگاه خودپرداز مورد بحث به مدت چند روز قادر به سرویس‌دهی نبوده و زمانی که تکنسین بانک آن را برای بررسی و تعمیر باز می‌کند، با صحنه خورده شدن صد‌ها قطعه اسکناس روبه‌رو می شود. به‌علاوه جنازه این موش پول‌خور نیز در کنار این ثروت نابود شده یافت می‌گردد.

بعد از بررسی دقیق‌تر به نظر می‌رسد که این موش از طریق مسیری که برای عبور سیم‌های دستگاه خودپرداز تعبیه شده بود، توانسته است به درون آن وارد شود. به علاوه مشخص شد این موش تا جایی که توان داشته از این اسکناس‌ها تغذیه نموده و در نهایت به علت خوردن پول بیش از حد مرده است. علت جذابیت بیش از حد کاغذ اسکناس، طعم یا بوی جوهر چاپ که سمی بوده و یا مرگ به علت تشنگی بعد از خوردن این مقدار کاغذ بوده است.

در داخل دستگاه خودپرداز چیزی در حدود 42600 دلار پول نقد موجود بوده و تکنسین تنها موفق به پیدا کردن 25000 دلار پول سالم و قابل استفاده از داخل آن شده است و بقیه آن توسط این موش مال‌خور از بین رفته است. چاندان شارما، مدیر بانک ایالتی شعبه Tinsukia هند اعلام نمود ما بعد از انجام تحقیقات بیشتر در مورد این حادثه نادر، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تکرار مجدد چنین حادثه زیان‌باری را در اسرع‌وقت انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH