نک‌بند

آشنایی با بهترین نک‌بندهای بازار

این عصر پر از کمپانی‌ها و محصولات الکترونیکی شده که در ویترین‌های فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند و هر یک وظیفه‌ای را برعهده دارند. نک‌بندها نیز عضو خانواده بزرگ کالای دیجیتال محسوب می‌شوند و به پخش موسیقی می‌پردازند. اگر می‌خواهید یکی از بهترین نک‌بندهای بازار را بخرید، در ادامه با ما همراه باشید.


ال‌جی Tone Platinum HBS-1100

نک‌بندهای بازار

همان‌طور که ال‌جی در صنعت دیسپلی‌ها موفق است، می‌توان گفت که در زمینه صوت نیز دستی بر آتش دارد. کیفیت این نک‌بند توسط کمپانی Harman/Kardon تایید شده و انتظار بلندی، عمق و باس بالایی داشته باشید. بیس موسیقی‌ها به وضوح شنیده می‌شوند و حتی نت‌های موزیک را از دست نمی‌دهید. سیم‌های هندزفری مدام به هم گره می‌خورند و یا پاره می‌شوند؟ این مشکل با Tone Platinum HBS-1100 حل شده. کافیست یک دکمه را بفشارید تا سیم، درون خود دستگاه جمع شود. این کار برای هر دو گوشی قابل اجراست و در نهایت نک‌بند ال‌جی جمع‌ و جورتر خواهد گشت. کنترلرهای خود هندزفری نیز دنیایی دارند. با کمک اپلیکیشن مربوطه امکان تعیین چند وظیفه برای یک دکمه فراهم می‌شود و بدون مراجعه به اسمارت فون کارهای زیادی قابل انجام هستند. می‌توانید به تماس‌ها پاسخ دهید، صدای خود را ضبط کنید و اصطلاحا یک یادداشت صوتی بسازید یا این‌که بین موزیک‌ها جابه‌جا شوید.

با محصول ال‌جی پاسخ دادن یا ساکت کردن تماس‌ها به آسانی انجام می‌گیرد. اما کیفیت چگونه است؟‌ میکروفونی حساس قرار دارد که همیشه گوش به زنگ است و صدای‌تان را به طرف مورد نظر می‌رساند. شما هم صحبت‌های شخص پشت تلفن را هم به‌صورت شفاف می‌شنوید و این کیفیت بالا به لطف اسپیکرهای با قدرت نک‌بند عملی شده. تکنولوژی‌هایی چون aptX در مشخصات به چشم می‌خورد که نوید سرعت بالای انتقال اطلاعات و همچنین کیفیت بسیار صدا را می‌دهد. بلوتوث نسخه 4.1 هم رنج زیادی در اختیار شما می‌گذارد و اتصال سریع‌تر و بدون قطعی را به ارمغان می‌آورد. در کل، باتری در وسایل الکترونیکی مهم است و زمان همراهی کاربر با محصول را تعیین می‌کند. خوش‌بختانه این دیوایس ال‌جی با یک‌بار شارژ زمان زیادی را دوام می‌آورد.

گذشته از این مسائل، طراحی برای هر کاربری مهم است. از آن‌جا که این گجت در اکثر مواقع روی لباس قرار می‌گیرد و کاملا معلوم است. ال‌جی دیزاینی بسیار مدرن و جذاب برای Tone Platinum HBS-1100 در نظر گرفته که در رنگ‌های متفاوتی نیز موجود است. بدنه از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و اجزای مختلف با تمام دقت کنار هم چیده شده‌اند. وزن بسیار کم نک‌بند موجب راحتی بیش‌تری برای کاربران گشته و بعد از گذشت مدتی اصلا متوجه‌ وجود هدست نمی‌شوید!

قیمت: 700 هزار تومان


سامسونگ U Flex

نک‌بندهای بازار

از معرفی سری U مدت زیادی نمی‌گذرد اما در همین بازه‌ زمانی کوتاه حسابی محبوب شده‌‌ و سود بسیاری را برای تولیدکننده رقم زده‌ است. در ادامه متوجه می‌شوید که این حجم از دوست داشته شدن، بی‌دلیل نیست. با همان نگاه اول، جذب دیزاین مدرن محصول خواهید شد و وقتی چشم‌تان به گوشی‌های نک‌بند می‌افتد حس مطلوبی به شما منتقل می‌شود. گوشی‌ها به‌صورت ارگونومیک طراحی گشته و بدون مشکل در جای خود قرار می‌گیرند و اگر توگوشی کوچک یا خیلی بزرگ بود، امکان دسترسی به سایزهای مختلف وجود دارد. کافیست نگاهی به بسته‌ حاوی یدک‌های دستگاه بیندازید. وزن بسیار کم راحتی زیادی به همراه خود دارد و بعد از گذشت مدتی اصلا متوجه حضور نک‌بند نخواهید شد. بدنه از انعطاف‌پذیری مناسبی برخوردار است و بی‌دردسر در کیف یا جاهای کوچک قرار می‌گیرد.

کیفیت صدای U Flex هر خوره‌ موسیقی را عاشق می‌کند و ترک‌ها را با عمق و وضوح بالایی پخش می‌نماید. اگر از این موضوع فاکتور بگیریم، باز هم دلیلی برای خریدن هندزفری سامسونگ داریم. با اپلیکیشن مخصوص می‌توان بر طبق سلیقه خود موسیقی را تنظیم و اصطلاحا اکولایزری ست کنید. یکی از جدیدترین نسخه‌های بلوتوث در نک‌بند کره‌ای تعبیه شده و رنج بسیاری را پوشش می‌دهد. در نتیجه کم‌تر زمانی با قطعی و وصلی‌ها مواجه خواهید شد و همین‌طور نیازی نیست همیشه گوشی در جیب‌تان باشد. در محیط‌های مرطوب زندگی می‌کنید؟ مدام به باشگاه می‌روید و ورزش‌های سنگین انجام می‌دهید؟ پس باید U Flex سامسونگ را بخرید که در مقابل رطوبت و عرق مقاوم است. با دیدن عملکرد باتری لبخندی خواهید زد. اگر استفاده‌ی بدون وقفه از این هدست بلوتوثی داشته باشید، تا 10-12 ساعت دوام می‌آورد که عدد خوبی برای کالاهای دیجیتال است.

قیمت: 400 هزار تومان


جبرا Halo Smart

نک‌بندهای بازار

جبرا یکی از برندهای معتبر صنعت هندزفری‌ها به شمار می‌رود که طیف وسیعی از محصولات را تولید و به فروش می‌رساند. با ظهور نک‌بندها جبرا نیز تصمیم گرفت مدلی تحت عنوان Halo Smart معرفی کند که با برترین‌های بازار رقابت می‌کند. اگر بخواهیم طراحی محصول را با مورد قبلی مقایسه کنیم، دیزاینی جدید را خواهیم دید که لااقل به کلی با نمونه‌های کره‌ای تفاوت دارد. سیم هندزفری (در بعضی از نسخه‌ها) رنگ روشن و جذابی دارد. در اصل چون شرکت از دکمه‌ جمع‌کننده‌ سیم استفاده نکرده، قصد داشته سیم را بهینه کند و آن را تبدیل به یک المان زیبایی نماید. باید بگویم در این کار نیز موفق بوده. بدنه نک‌بند به راحتی بر روی گردن قرار می‌گیرد و با توجه به وزن بسیار کم، اصلا حس نخواهد شد. گوشی‌ها به‌صورت ارگونومیک طراحی شده و برای کاربران مختلف هم قابل استفاده است. تولیدکننده توگوشی‌های یدکی با سایزهای مختلف را در کنار محصول قرار داده که جنس سیلیکونی دارند و در عین حال، حساسیتی ایجاد نمی‌کنند.

کنترلرهای متعددی بر روی بدنه خوش‌فرم نک‌بند درج گشته‌اند. دیگر نیاز مبرمی به گوشی ندارید و به‌عنوان مثال می‌توانید به تماس‌ها جواب دهید. جبرا برای آگاه کردن شما یک راهنمای صوتی را قرار داده که وضعیت‌های دستگاه را اعلام می‌کند.

همان‌طور که از سازنده انتظار داریم، این هندزفری نیز با وضوح بالا و باس بسیار موسیقی را پخش می‌کند و با کمک انواع فن‌آوری‌ها از جمله بلوتوث سرعت انتقال اطلاعات مناسب است. رنج زیادی هم در اختیار دارید که تجربه تلخ قطع و وصلی‌های مداوم را از ذهن‌تان پاک می‌کند. میکروفون هم با دقت بالا صدای شما را به شخص پشت تلفن می‌رساند و براساس کیفیت بالای نک‌بند صدای طرف مقابل را هم شفاف می‌شنوید. برند جبرا به مسئله باتری توجه ویژه‌ای دارد. این موضوع کاملا در بخش باتری Halo Smart ملموس است. عمر باتری بالاتر از بهترین نمونه‌های بازار است و اگر به‌طور مداوم از هندزفری استفاده کنید، گجت جبرا تا نصفه روز دوام می‌آورد.

قیمت: 350 هزار تومان


سونی SBH70

نک‌بندهای بازار

اگر به موبایل‌های سونی نگاهی کنید، متوجه می‌شوید که این کمپانی ژاپنی واقعا قسمت صدا را جدی گرفته است! برای مثال، در زمانی که اکثر شرکت‌های رقیب سونی از بلندگوهای مونو در گوشی‌های‌شان استفاده می‌کردند، سونی از اسمارت فون‌هایی پرده برمی‌داشت که بلندگوهای استریو داشتند. این موضوع در محصولاتی چون نک‌بند نیز تکرار می‌شود و مطمئن باشید از کیفیت بالای صدا بهره خواهید برد. شفافیت موسیقی‌ها در سطح اعلایی قرار می‌گیرد و کاملا تک‌ تک نت‌ها بدون نویز شنیده می‌شوند. باس مجموعه هم لذت‌بخش و موزیک‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌سازد. به قول خود سازنده با SBH70 تجربه شنیدن آهنگ‌ها را به‌صورت Hi-Fi خواهید داشت. سونی میکروفونی قدرت‌مند و حساس را در بدنه دستگاه تعبیه کرده که در تماس‌ها از چیزی کم نمی‌‌گذارد و به خوبی نویزهای اطراف را ساکت می‌نماید. در نتیجه می‌توانید با خیال راحت و بدون سروصدای محیط به موزیک دلخواه خود گوش دهید.

از آن‌جا که ژاپنی‌ها به وسایل ضدآب علاقه دارند، پس بعید نیست که SBH70 در برابر آب شیرین مقاومتی داشته باشد. پس می‌توانید در مکان‌های مرطوب مثل کنار دریا یا در زیر باران به پلی‌لیست خود گوش دهید. با کمک فن‌آوری بلوتوث تماس‌ها و نوتیفکیشن‌ها به کاربر به‌طور لرزشی یادآوری می‌شوند. در واقع موتور لرزشی جایگزین راهنمای صوتی شده و وضعیت‌های مختلف را اعلام می‌کند. دیزاین نک‌بند مزبور کاملا متفاوت از رقیبان است و با استایل خاص سونی طراحی گشته. گوشی‌ها دارای توگوشی‌های پلاستیکی نیستند و مثل مدل‌های آیفون یکپارچه ساخته شده‌اند. جدای از تکنولوژی بلوتوث، می‌توان از فن‌آوری ارتباط حوزه نزدیک (NFC) استفاده کرد. عمر باتری SBH70 در سطح قابل قبولی است و رضایت کاربران را در پی دارد. گفتنی‌ است که در حالت استندبای هم تا 30 روز دوام می‌آورد.

قیمت:‌ 300 هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH