اولین اسمارت‌فون نوکیا در اوایل ماه آگوست می‌تواند اندروید P را دریافت نماید

HMD Global یکی از معدود تولیدکنندگان هندست در جهان است که به‌روزرسانی کلیه اسمارت‌فون‌های فعلی نوکیا به اندروید P را تایید نموده است. به گفته کمپانی، این فرایند پس از عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید از سوی گوگل آغاز خواهد شد. متاسفانه گوگل هنوز به زمان دقیق انتشار اندروید P هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است؛ به همین دلیل هرگونه اظهارنظر پیرامون زمان دریافت بسته به‌روزرسانی توسط گوشی، غیرممکن خواهد بود.

با این‌حال گوگل اشاره کرده است که اندروید P در 3 ماهه سوم سال 2018 عرضه خواهد شد. این موضوع بدان معناست که با نزدیک شدن به ماه جولای، احتمالا به‌روزرسانی اساسی سیستم‌عامل اندروید برای گوشی‌های پیکسل ارایه می‌شود و امیدواریم که دستگاه‌های نوکیا نیز از این به‌روزرسانی بهره‌مند شوند.

براساس یک گزارش جدید در صورتی‌که صاحب یکی از اسمارت‌فون‌های نوکیا هستید، احتمالا جز نخستین افراد دریافت‌کننده به‌روزرسانی اندروید P خواهید بود. ایمیل مبادله شده میان یکی از کاربران اسمارت‌فون‌های نوکیا و واحد پشتیبانی موبایل نوکیا، اطلاعات جالبی پیرامون برنامه به‌روزرسانی کمپانی HMD Global را در اختیار ما قرار می‌دهد.

با این وجود، نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید P تنها برای یک اسمارت‌فون عرضه شده توسط HMD با نام نوکیا 7 پلاس در دسترس خواهد بود. کمپانی فنلاندی تصمیم دارد تا با آغاز ماه آگوست، نسخه نهایی این سیستم‌عامل را برای کلیه هندست‌های خود منتشر نماید. صحت این خبر بسیار خوش‌بینانه به نظر می‌رسد؛ حتی اگر برنامه زمانی کمپانی با زمان‌بندی گوگل برای عرضه اندروید P نیز مطابقت داشته باشد.

نخستین بار نیست که نماینده پشتیبانی شرکت، اطلاعات نادرستی پیرامون به‌روزرسانی احتمالی ارایه می‌نماید؛ لذا قویا توصیه می‌شود که گزارشاتی از این‌دست را چندان جدی نگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH