بنا به اسناد داخلی مایکروسافت، اندرومدا یک سرفیس تاشو خواهد بود

از اواخر سال پیش، از لابه‌لای پتنت‌های مختلفی که مایکروسافت به ثبت رسانده بود، زمزمه‌هایی از یک دستگاه تاشو با صفحه‌‌نمایش دوتایی با کدنام Andromeda در حال شنیده شدن بود. چیزی که اخیرا در این‌باره فاش شده، یک کد API است که در آپدیت ویندوز ۱۰ پیدا شده و پنج حالت مختلف قرارگیری صفحه‌نمایش‌های دوتایی را نشان می‌دهد. این بدین معنی است که نحوه نمایش اپلیکیشن‌ها بر روی این صفحات نمایش بستگی به حالت‌های مختلف دو صفحه نسبت به هم خواهد داشت که می‌تواند وارونه، کاملا باز (حالت تبلت)، حالت مقعر یا محدب و یا حالت بسته باشد.

براساس گزارش‌هایی که از اسناد داخلی مایکروسافت به‌دست آمده است گفته شده که: «این محصول یک دستگاه سرفیس تاشو است که از تجربیات خلاقانه جدید در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهره برده است.»

شایعات موجود حاکی از آن است که اندرومدا اواخر امسال رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۱۰۰۰ باشد. بنا به گزارش دیگری، گوشی‌های سرفیس شبیه رندرهایی است که قبلا توسط دیوید بریر (David Breyer) منتشر شده بود.

مایکروسافت هنوز چیزی در این‌باره اعلام نکرده است که البته کار هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد. افرادی که اطلاعاتی درباره محصول جدید مایکروسافت دارند مدعی هستند که دستگاه اندرومدا در صورت عرضه همان تاثیری را بر صنعت موبایل خواهد گذاشت که آی‌فون اپل موقع رونمایی در ۹ ژانویه ۲۰۰۷ داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH