تصاویر شیائومی Mi Mix 3، طراحی گوشی و دوربین سلفی کشویی را نشان می‌دهند

تصویری از شیائومی می میکس 3 که طی هفته‌های گذشته به نمایش گذاشته شد، جعلی بود. انتظار می‌رود که در ماه سپتامبر سال جاری از می میکس 3 رونمایی شود؛ چرا که می میکس 2 نیز سال گذشته در همین ماه معرفی شده بود. شایعات اولیه نشان می‌دهند که می میکس 3 با بهره‌گیری از حواشی باریک‌تر، احتمالا از نسبت نمایشگر به بدنه بالاتری نسبت به می میکس 2S و هندست نسل قبلی خود برخوردار خواهد بود. امروز تصاویر جدیدی منتشر شده که ظاهرا به این اسمارت‌فون تعلق دارند و طراحی احتمالی آن‌ را نمایش می‌دهند. تصاویر جدید بیانگر آن هستند که می میکس 3 احتمالا همانند اسمارت‌فون ویوو NEX از دوربین جلویی با سیستم کشویی بهره‌مند خواهد شد.

درسال 2015 شیائومی، پتنتی را برای دوربین جلویی ثبت کرد. این پتنت از احتمال معرفی فناوری دوربین سلفی کشویی توسط شیائومی حکایت داشت. در این حالت دوربین جلویی دستگاه در مواقع لزوم از لبه فوقانی گوشی خارج شده یا جمع می‌شود. همچنین فناوری کشویی شیائومی مجهز به فلاش LED است. تصاویر مربوط به می میکس 3 که امروز منتشر شده‌اند، دوربین کشویی گوشی را به همراه فلاش LED فعال نمایش می‌دهند.

بعلاوه تصاویر جدید نشان می‌دهند که نمایشگر هندست با حواشی فوق‌العاده باریکی احاطه شده است. حتی ظاهرا حاشیه تحتانی دستگاه نیز به اندازه سایر حواشی اطراف قاب، باریک خواهد بود. دوربین سلفی می میکس 2 در حاشیه تحتانی قاب گوشی قرار گرفته است. در صورتی‌که شیائومی بخواهد فضای نمایشی بیش‌تری را بر روی می میکس 3 ارایه دهد، احتمالا با حذف دوربین سلفی اقدام به باریک‌سازی حاشیه پایینی نمایشگر خواهد کرد. بنابراین شاید شیائومی از فناوری دوربین سلفی کشویی خود که در سال 2015 به ثبت رسیده، استفاده کند.

همچنین تصاویر نشان می‌دهند که ماژول دوربین دوگانه با چیدمان عمودی بر روی پنل پشتی گوشی واقع شده و در این قسمت هیچ اثری از اسکنر اثرانگشت مشاهده نمی‌شود. بنابراین شیائومی با معرفی می میکس 3 می‌تواند از فناوری اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خود رونمایی کند.

هیچ‌گونه اطلاعاتی پیرامون مشخصات شیائومی می میکس 3 در دست نیست. اما با توجه به عرضه این هندست با مشخصاتی در تراز یک اسمارت‌فون پرچم‌دار، انتظار می‌رود که میکس 3 با تراشه اسنپ‌دراگون 845 روانه بازار شود.

شما در مورد تصاویر می میکس 3 که توسط طرفداران شیائومی طراحی شده‌اند، چه نظری دارید؟ آیا تصور می‌کنید که می میکس 3 واقعی می‌تواند با دوربین سلفی کشویی و حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر عرضه شود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH