نسخه قرمز رنگ وان‌پلاس ۶ به صورت رسمی معرفی شد

شرکت چینی وان‌پلاس از نسخه رنگ قرمز آتشین وان‌پلاس ۶ رونمایی کرد. بعد از موفقیت رنگ‌‌های قرمز گدازه‌ای گوشی‌های وان‌پلاس 5T در سال گذشته، حالا این نسخه جدید در همه بازارهایی که وان‌پلاس در آن‌ها حضور دارد، قابل دسترس خواهند بود.

عرضه گوشی وان‌پلاس ۶ قرمز رنگ نیز مانند نسخه‌های مشابه وان‌پلاس 5T محدود نخواهد بود و یا لااقل شرکت تابه‌حال در این‌باره چیزی نگفته است. به‌نظر می‌رسد که وان‌پلاس بسیار مشتاق است که این رنگ را به یکی از انتخاب‌های عادی مشتریان آینده شرکت مبدل کند. شرکت به این واقعیت اذعان کرده که در گذشته رنگ‌های محدودتری برای گوشی‌ها استفاده می‌کرده و بیشتر گوشی‌ها رنگ‌های سیاه و سفید داشتند اما حالا شرکت رویکرد خود را در این‌باره تغییر داده است.

برای ما، رنگ قرمز نشانه شور و اشتیاق است. رنگ قرمز بیانگر اعتماد قلبی و شجاعت است. در آن، نوعی حس قدرتمندی وجود دارد که لوگوی وان‌پلاس نیز همیشه سعی در القای آن داشته است. امیدواریم وقتی که تابستان امسال یک گوشی وان‌پلاس ۶ قرمز رنگ در دستان‌تان می‌گیرید، شما نیز احساس قدرتمندی کنید.

طبق معمول، کار کردن بر روی رنگ جدید دشواری‌های تکنیکی خاصی برای شرکت به همراه داشته است. شاید درآوردن رنگ قرمز آتشین کار راحتی باشد چرا که می‌توان گوشی را با رنگ بیشتری آغشته کرد، اما وان‌پلاس در این‌باره برای خود محدویت‌هایی قائل شده و مجبور شده برای دست‌یافتن به یک رنگ کلاسیک‌تر و کهربایی‌مانند، تونالیته رنگ را پایین بیاورد.

ما برای رسیدن به یک شفافیت و عمق رنگ کهربایی از یک پوشش نازک بهره برده‌ایم که پیش از این در صنعت گوشی‌های هوشمند هرگز از آن استفاده نشده است. نتیجه کار، رنگ قرمزی است که بسیار زیبا و برازنده است و بر ارزش و کیفیت کار افزوده است.

گوشی‌های قرمز رنگ وان‌پلاس ۶،  با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد و در همان محدوده قیمتی رنگ‌های سیاه و سفید گوشی که دارای همان مشخصات هستند، به فروش خواهند رسید، یعنی به قیمت ۵۷۹ دلار! این نسخه از گوشی‌ها قرار است از هفته آینده در دسترس عموم قرار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH