ویوو Z1i با اسنپ‌دراگون ۶۳۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی رسما معرفی شد

به‌تازگی گوشی جدیدی از محصولات ویوو در چین معرفی شده است. گوشی  Z1i، مدل ارتقا یافته Z1 (که یک ماه پیش رونمایی شد) با چیپ‌ست متفاوت، حافظه‌های بیشتر و دوربین سلفی بهتر است. گوشی جدید همچنین یک دوربین دوگانه در پشت و یک ناچ بر روی صفحه‌نمایش دارد. ضخامت آن واقعا کم شده و از یک صفحه‌نمایش بلند ۶.۲۶ اینچی بهره می‌برد.

ویوو Z1i مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون ۶۳۶ است که در مقایسه با اسنپ‌دراگون ۶۶۰ که در Z1 استفاده شده مدل ضعیف‌تری به حساب می‌آید. در حالی‌که رم آن همچنان ۴ گیگابایت باقی مانده، حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت شده و از حافظه میکرواس‌دی ۲۵۶ گیگابیتی نیز پشتیبانی می‌کند. آخرین تغییر صورت گرفته، دوربین سلفی آن است که بدون هیچ حرف و حدیثی ۱۶ مگاپیکسلی است.

ویوو Z1 مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بود که در تبلیغات آن گفته می‌شد که گوشی قادر به گرفتن عکس‌های ۲۴ مگاپیکسلی است اما ما می‌دانیم که ویوو این رزولوشن دو برابر را براساس سنسورهای دوگانه گوشی محاسبه کرده است. سایر مشخصات گوشی ویوو Z1i عبارتند از: باتری ۳۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی، نسبت تصویر ۱۹:۹ و رابط کاربری FunTouch.

ویوو Z1i بلافاصله در چین و در رنگ‌های مشکی با اکسنت‌های طلایی و قرمز و به قیمت ۲۸۵ دلار در دسترس خواهد بود. ویوو Z1 نیز در حال حاضر به قیمت ۲۴۰ دلار به صورت آنلاین قابل خرید است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH