سامسونگ گلکسی On6 به‌صورت رسمی معرفی شد

کمپانی کره‌ای سامسونگ ساعاتی پیش از اسمارت‌فون جدید خود در سری On رونمایی کرد. این اسمارت‌فون گلکسی On6 نام داشته و مخصوص بازار هند است. گلکسی On6 را می‌توان یک همزاد برای گلکسی J6 دانست. این اسمارت‌فون از نمایشگری 5.6 اینچی با وضوح 1480 در 720 پیکسل استفاده می‌کند که نسبت تصویر آن 18.5 به 9 است.

در قلب گلکسی On6 می‌توانیم چیپست اگزینوس 7870 را مشاهده کنیم که با 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود. در بخش تصویربرداری این اسمارت‌فون نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 8 مگاپیکسل سلفی استفاده شده است. نیرو دهنده این مجموعه سخت افزاری یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است.

از جمله دیگر ویژگی‌های این اسمارت‌فون می‌توان به اندروید اوریو با رابط کاربری سامسونگ Experience، اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره، 64 گیگابایت رم در کنار پشتیبانی از کارت حافظه، پشتیبانی از دو سیم کارت، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و رادیو FM اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی On6 از تاریخ 5 جولای و در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه خواهد شد. این اسمارت‌فون با قیمت 200 یورو به فروش خواهد رسید. البته اولین محموله از این اسمارت‌فون با قیمت 180 دلار از طریق وب‌سایت Flipkart به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH