اچ‌تی‌سی 1500 نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند!

طی سال‌های گذشته شرایط برای اچ‌تی‌سی بد و بدتر شده است و موقعیت کمپانی نیز روندی افولی طی می‌کند. براساس گزارشی که امروز توسط نشریه رویترز منتشر شده است، اچ‌تی‌سی قصد دارد تا 1500 شغل تولیدی در تایوان را حذف نماید. این موضوع بدان معناست که کمپانی، یک‌چهارم نیروی کار باقی‌مانده خود در سراسر جهان را اخراج می‌کند. انتظار می‌رود که میزان فروش آخرین اسمارت‌فون عرضه شده توسط کمپانی با نام اچ‌تی‌سی U12 پلاس از مدل‌های پرچم‌دار سایر تولیدکنندگان اندرویدی پایین‌تر باشد.

در سالیان اخیر، اچ‌تی‌سی راه خود را گم کرده است. سال گذشته کمپانی از محل تبادل 2000 مهندس هندست خود با گوگل به درآمد چشمگیر و بسیارحیاتی 1.1 میلیارد دلاری دست یافت. در حال حاضر این افراد برای غول جستجوگر کار می‌کنند. با این‌وجود، فروش اچ‌تی‌سی در ماه‌های آوریل و مارس به ترتیب 55.5 درصد و 46.7 درصد کاهش یافت.

زمانی اچ‌تی‌سی سهمی 10 درصدی از بازار جهانی را در اختیار داشت و تعدادی از جالب‌ترین هندست‌ها در کسب وکار از قبیل اچ‌تی‌سی تاچ دیاموند، سونی اریکسون اکسپریا X1، تی-موبایل G1، نکسوس وان و اچ‌تی‌سی وان (M7) را تولید می‌کرد. اما این تولیدکننده به تازگی متوجه شده که توان رقابت با سایر تولیدکنندگان هندست‌های اندرویدی نظیر سامسونگ و هواوی را ندارد.

اچ‌تی‌سی می‌گوید که اخراج کارمندان، بخشی از اقدامات کمپانی در راستای ادغام اسمارت‌فون‌ها با کسب وکار واقعیت‌مجازی تحت نظارت مدیران ارشد یکسان در هر منطقه تجاری است. این شرکت تایوانی، فرآیند اخراج کارکنان خود را تا پایان ماه سپتامبر تکمیل خواهد کرد.

” امروز اچ‌تی‌سی از طرحی برای بهینه‌سازی سازمان‌های تولیدی در تایوان رونمایی می‌کند. این برنامه امکان مدیریت موثرتر و انعطاف‌پذیرتر منابع در آینده را فراهم خواهد کرد.” – اچ‌تی‌سی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH