آیا گلکسی نوت ۹ سامسونگ با رنگ زرد معرفی می‌شود؟!

در طول سه هفته گذشته اطلاعات جدیدی فاش شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال طراحی پنج رنگ مختلف برای گلگسی نوت ۹ است. اما تا بدین لحظه، ادعا شده است که تنها سه رنگ آن قطعی شده و دوتای دیگر فعلا در دست بررسی است. اما حالا به لطف شماره‌های مدل جدید S Pen که توسط GalaxyClub به دست آمده، تعداد کامل رنگ‌ها آشکار شده است.

زمانی که درباره S Pen آپدیت شده صحبت می‌کنیم باید اشاره کنیم که این محصول با کد EJ-PN960 شناخته می‌شود. اما وقتی رنگ خاصی مطرح باشد، این کد با کاراکترهای بیشتری همراه می‌شود که مایکروسافت براساس قواعد داخلی خود به هر کدام از آن‌ رنگ‌ها اختصاص داده است. برای مثال، کد PN960BBEGWW یکی از نمونه‌هایی است که بیشتر از همه به چشم می‌خورد و نشان‌دهنده یک S Pen برای یک گلگسی نوت ۹ سیاه رنگ است. علاوه بر این، گروه کاراکتر BJEGWW نیز در لیست وجود دارد که تایید کننده رنگ خاکستری است و بسیار شبیه به رونمایی‌های اخیر سامسونگ، یک مدل نارنجی هم به لطف وجود این کد فاش شده است. و بالاخره اینکه گلگسی نوت ۹ در رنگ‌های آبی و قهوه‌ای نیز که به ترتیب با شماره مدل‌های PN960BLEGWW و PN960BAEGWW مشخص شده‌اند، ارایه خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که برخلاف تیزرهای سامسونگ هیچ کدی از مدل زرد رنگ گلگسی نوت ۹ در این لیست وجود ندارد، هرچند که شاید دلیلی منطقی برای آن وجود داشته باشد. اما یک دلیل می‌تواند این واقعیت باشد که، به‌رغم این‌که قلم‌های S Pen موجود در تبلیغات سامسونگ زرد رنگ هستند اما در حقیقت نوک‌های نارنجی رنگ دارند و همین موضوع این فرضیه را به ذهن متبادر می‌کند که برخی از مدل‌های گلگسی نوت ۹ ممکن است به‌همراه S Pen با رنگ‌های متضاد عرضه شوند.

فعلا همه این‌ها حدس و گمان است، اما با لحاظ کردن اطلاعات اخیر به نظر می‌رسد که درست برخلاف تیزرهای رسمی سامسونگ، ارایه S Pen با رنگ‌های متضاد با رنگ گلگسی نوت ۹ بسیار محتمل خواهد بود. به هر جهت، تا یک ماه مانده به رویداد رسمی سامسونگ، همه رنگ‌های دستگاه به‌طور رسمی مورد تایید قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH