تصویر لو رفته از شیائومی می‌میکس 3 نشان دهنده طراحی جدید این اسمارت‌فون است

هفته گذشته نخستین تصویر واقعی از شیائومی می‌ میکس 3 منتشر شد که نشان می‌داد این کمپانی چینی قصد دارد در این پرچم‌دار طراحی جدیدی را به کار گیرد و به جای استفاده از نمایشگر با قاب‌های بالایی و پایینی بزرگ‌تر، از یک نمایشگر متقارن و یک دست با حاشیه اطراف نسبتا ضخیم‌تر استفاده کند. ساعاتی پیش یک تصویر دیگر از این هندست منتشر شد که استفاده از طراحی جدید را تایید می‌کند.

استفاده از یک نمایشگر با حاشیه زاید بسیار کم موجب شده است شیائومی به اجبار سنسور دوربین سلفی را از پنل جلویی حذف کند. گفته می‌شود این کمپانی چینی قصد دارد از این سنسور به صورت کشویی استفاده کند. در تصویر جدید نمی‌توانیم استفاده از این نوع سنسور را به صورت قطعی تایید کنیم، اما جزییات بهتری را از پنل جلویی مشاهده می‌کنیم. در این بخش می‌توانیم در بالای نمایشگر یک اسپیکر برای تماس‌های صوتی را مشاهده کنیم و در لبه سمت راست تلفن همراه نیز کلیدهای تنظیم حجم صدا و پاور قابل رویت هستند.

یک نکته جالب توجه در رابطه با این تصویر، استفاده از MIUI 9 به جای نسل جدید این رابط کاربری یعنی MIUI 10 است. البته باید توجه داشت که نمونه قابل رویت در این تصویر یک نسخه آزمایشی از شیائومی می‌میکس 3 است. انتظار می‌رود تا ماه سپتامبر و رونمایی رسمی از این هندست، شاهد به‌کار گیری نسل جدید رابط کاربری MIUI باشیم.

شیائومی تاکنون وجود دستگاهی به نام می میکس 3 را تایید نکرده است، با این حال اطلاعات واصله نشان می‌دهند رونمایی از این اسمارت‌فون در ماه سپتامبر انجام خواهد پذیرفت. از این رو تا انتشار اطلاعات بیش‌تر از این تلفن همراه زمان زیادی باقی نمانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH