انتشار ویدئویی از شیائومی می مکس 3 با نمایشگر 6.9 اینچی و باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی!

با نزدیک شدن به رویداد بزرگ معرفی اسمارت‌فون شیائومی می مکس 3، جزئیات بیش‌تری پیرامون فبلت آینده به صورت آنلاین در حال انتشار است. طی روزهای گذشته 2 تصویر از پنل پشتی گوشی منتشر شده که اطلاعاتی در خصوص مشخصات داخلی دستگاه ارایه می‌نمایند.

اما حتی در صورتی‌که مایل به بررسی عمیق‌تر فبلت شیائومی باشید، اکنون 2 ویدیو، مدل‌های طلایی و مشکی‌رنگ این اسمارت‌فون را نمایش می‌دهند. هندست‌های به نمایش گذاشته شده در ویدئو ممکن است ماهیتی تصنعی داشته باشند؛ اما حتی در این صورت هم می‌توانند شکل ظاهری می مکس 3 را به تصویر بکشند.

خبر خوب این‌که برخی اجزای داخلی این اسمارت‌فون نظیر باتری قدرتمند 5500 میلی‌آمپرساعتی و پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل 2 سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه مورد تائید قرار گرفته است.

بعلاوه برچسب موجود بر روی صفحه‌نمایش به وضوح اعلام می‌کند که می مکس 3 از یک نمایشگر غول‌پیکر 6.9 اینچی بهره خواهد برد. اما در بخش پشتی گوشی و خصوصا نسخه طلایی رنگ این فبلت، حسگر اثرانگشت نیز قابل مشاهده است. شایعات قبلی پیرامون سایر مشخصات گوشی ادعا می‌کنند که اسمارت‌فون میان‌رده آینده شیائومی با پردازنده اسنپ‌دراگون 636 به همراه 3، 4 و 6 گیگابایت رم و همچنین 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد.

بعلاوه بر اساس پیش‌بینی‌ها از نسخه پرو این فبلت نیز رونمایی می‌شود. این مدل بایستی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 710، دوربین پشتی دوگانه (شامل 2 حسگر 20 و 8 مگاپیکسلی)، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی باشد.

هنوز اطلاعاتی پیرامون قیمت‌گذاری می مکس 3 در دست نیست. اما می‌توان اطمینان داشت که این هندست در مکان معرفی اولیه خود یعنی چین با قیمت بسیار پایین‌تر نسبت به سایر کشورهای موردنظر شیائومی عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH