آخرین اطلاعات منتشر شده از ZTE نوبیا Z18

به تازگی دو مدل از خانواده ZTE نوبیا Z18 در گیک‌بنچ رویت شده است. این دو مدل با نام‌های Z18 و Z18s روانه بازار خواهند شد که اولی یک اسمارت‌فون معمولی و Z18s یک هندست بدون برش نمایشگر و مجهز به صفحه نمایش ثانویه در بخش پشتی است.

در لیست منتشر شده از گیک‌بنچ، این هندست با شماره مدل NX606J شناخته می‌شود و امتیازهای کسب شده آن در بخش پردازش تک هسته‌ای 2344 و در بخش پردازش چند هسته‌ای 8933 است. نوبیا Z18 از چیپست اسنپدارگون 845 استفاده خواهد کرد که با 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. سیستم عامل این تلفن همراه نیز به صورت پیش‌فرض اندروید 8.1 است.

مطابق گزارشات قبلی انتظار می‌رود این اسمارت‌فون با نمایشگر 5.99 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس روانه بازار شود. میزان حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این اسمارت‌فون 6 گیگابایت است، با این حال احتمالا یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه خواهد شد. نیرودهنده این مجموعه سخت افزاری یک باتری با ظرفیت 3350 میلی آمپر ساعت خواهد بود. دوربین دوگانه اصلی این اسمارت‌فون از دو سنسور 24 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است و در بخش سلفی می‌توانیم یک نمونه 8 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH