کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ در سال 2018 طی روزهای 7 و 8 نوامبر برگزار می‌شود

هر ساله کمپانی سامسونگ کنفرانس مخصوص توسعه‌دهندگان خود را برگزار می‌کند تا از پیشرفت‌های شرکت در حوزه نرم‌افزار و چگونگی مساعدت با توسعه‌دهندگان جهت ساخت اپلیکیشن‌ها برای دستگاه‌های مختلف رونمایی کند. برگزاری کارگاه‌های بسیاری در دستور کار کمپانی و همچنین توسعه‌دهندگان قرار گرفته است؛ به همین دلیل آن‌ها می‌توانند چگونگی استفاده از نرم‌افزار سامسونگ به بهترین نحو ممکن را فرا بگیرند.

کنفرانس 2018 توسعه‌دهندگان سامسونگ

امروز کمپانی زمان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ در سال 2018 را تایید کرد. کنفرانس سال گذشته در روزهای 18 و 19 اکتبر برگزار شد و کنفرانس امسال نیز طی روزهای 7 و 8 نوامبر در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد.

هزاران نفر از توسعه‌دهندگان، مبتکران، افراد صاحب‌نظر در حوزه فناوری و تولیدکنندگان محتوا در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ شرکت خواهند کرد. این افراد در زمینه نرم‌افزارهای جدید، خدمات و محصولات ارایه شده از سوی سامسونگ و کمپانی‌های شریک آن در شاخه‌های مختلف اعم از موبایل، ابزارهای پوشیدنی، سرویس‌های ابری و اینترنت اشیا به کسب تجربه خواهند پرداخت.

این رویداد طی روزهای 7 و 8 نوامبر و در مرکز Moscone West شهر سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد. سامسونگ امروز صرفا زمان برگزاری این کنفرانس را تایید کرده و ثبت‌نام برای حضور در مراسم هنوز آغاز نشده است. کمپانی می‌گوید که به‌زودی زمان شروع نام‌نویسی برای حضور در کنفرانس توسعه‌دهندگان سال 2018 را اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH