با این 8 ویژگی فوق العاده، از اندروید کیت کت بیشترین بهره را ببرید

android_kitkar

زمانی که نسخه جدید اندروید به بازار آمد، حرفهای زیادی از ویژگی‌های جدید آن زده شد. در مطلب زیر چند ویژگی جالب و البته کاربردی این نسخه جدید را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بیشترین استفاده را از این سیستم عامل داشته باشید.

1: فعال کردن Okay Google

برای فعال کردن این ویژگی به تنظیمات بروید و آنرا روشن کنید. زمانی که عبارت Okay Google را ادا می‌کنید این برنامه روی صفحه نمایش شما پدیدار می‌شود و می‌توانید از آن اطلاعاتی درباره آب و هوا، مسیرها و غیره را بپرسید یا حتی از آن بخواهید برای شما یاد آور تنظیم کند، موزیکی را پلی کند و یا پیامی را بفرستد.

2: ذخیره انرژی باتری با Battery Saving GPS Mode

اگر می‌خواهید از جی پی اس استفاده کنید با فعال کردن این گزینه می‌توانید استفاده باتری در این مورد را به حداقل ممکن برسانید. برای دسترسی به آن به منوی تنظیمات بروید و سپس گزینه Location and Mode را انتخاب کنید . از آنجا Battery Saving را فعال کنید.

3:بازی با انیمیشن Google’s Android Kitkat

انیمیشن جدیدی در اندروید کیت کت وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد لوگوی این سیستم عامل را بچرخانند که البته کاربردی نیست اما جالب است. به تنظیمات بروید و بخش About Phone را انتخاب کنید و روی Android Version سه بار کلیک کنید. انیمیشن ظاهر می‌شود.

4: خاموش کردن  NFC برای ذخیره باتری

اگر از NFC استفاده نمی‌کنید آنرا خاموش کنید. اینکار باعث مصرف کمتر باتری دستگاهتان می‌شود.

5: از ویرایش‌گر تصویر حرفه‌ای بیشترین استفاده را کنید

با این ویرایش‌گر حرفه‌ای عکس می‌توانید تصاویر خود را به هر شکلی که می‌خواهید درست کنید. روشنایی‌اشان را کم و زیاد کنید، رنگ‌های آنها را دست کاری کنید و همه چیز را به گونه‌ای که می‌خواهید تغییر دهید. قسمت خوب قضیه این است که نسخه اصلی شما هر چقدر هم که روی آن تغییر ایجاد کنید با بازگرداندن این تغییرات به همان شکل اولیه در خواهد  آمد.

6: تغییر اندازه برنامه‌ها برای دسترسی به رابط کاربری

بازی‌ها و برنامه‌ها پس از باز شدن تمام صفحه شما را می‌گیرند و با این کار اجازه دسترسی به اینترفیس اصلی را به شما نمی‌دهند. برای اینکه بتوانید در حین اجرای برنامه‌ها به رابط کاربری نیز دسترسی داشته باشید کافیست پنجره برنامه را از محیط بالایی یا پایینی تغییر اندازه دهید.

7: دیدن تماس گیرنده با Smart Caller ID

زمانی که یک شماره ناشناس با شما تماس می‌گیرد، کیت کت گوگل مپ را اسکن می‌کند تا به شما نشان دهد که چه جایی مشغول تماس باشماست و عکس مرتبط به آن مکان را به شماره تماس اضافه می‌کند و به شما نشان می‌دهد.

8: ضبط ویدیوهای Real time از صفحه نمایش

با این ویژگی می‌توانید از آنچه در دستگاه شما در حال روی دادن است فیلم بگیرید و با فرمت MP4 ذخیره کنید.

2 در مورد “با این 8 ویژگی فوق العاده، از اندروید کیت کت بیشترین بهره را ببرید”

  1. سلام ممنون از مطالب خوبتون اما یه گلگی دارم شما مگه خودتون سایتتون رو چک نمیکنید این تبلیغی که سمت راست صفحه گذاشتین تا کسی دیگه اون مطلب رو نخونه آخه هر چیزی هم حدی داره ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH