مشخصات صفحه‌نمایش و باتری اسمارت‌فون شیائومی می مکس 3 تایید شد

روز پنج‌شنبه شیائومی از هندست می مکس 3 رونمایی خواهد کرد. اما اکنون این کمپانی پیش‌قدم شده و اطلاعات مربوط به برخی ویژگی‌های اصلی دستگاه نظیر نمایشگر غول‌پیکر و باتری قدرتمند که باعث تمایز این اسمارت‌فون از سایر گوشی‌ها می‌شود را منتشر نموده است. سایر مشخصات دستگاه نیز از سوی رسانه‌های چینی اعلام شده و این موضوع تقریبا جای هیچ‌گونه تردید یا خیال‌پردازی را باقی نخواهد گذاشت.

شیائومی می مکس 3 مجهز به یک نمایشگر 6.9 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 18:9 خواهد بود. این صفحه‌نمایش فاقد بریدگی بوده و تنها حاشیه معمول باریکی در قسمت فوقانی آن مشاهده می‌شود. این هندست از یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد که در مقایسه با باتری 5300 میلی‌آمپرساعتی به‌کار گرفته شده در هندست نسل قبلی یعنی می مکس 2 ارتقا پیدا کرده است.

پوستر تبلیغاتی، تصویر زنده و جعبه شیائومی می مکس 3

احتمالا برخی مشخصات گوشی به‌صورت رسمی اعلام می‌شوند؛ اما سایر اطلاعات از تصاویر زنده استخراج شده‌اند. تراشه این هندست از نوع اسنپ‌دراگون 636 مجهز به 8 هسته کایرو 260 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز خواهد بود. پیکره‌بندی شناخته شده برای دوربین دوگانه شامل 2 حسگر 12 و 5 مگاپیکسلی است که پیش‌تر در ردمی نوت 5 نیز به‌کار گرفته شده است؛ زیرا سنسور اصلی از پیکسل‌هایی با اندازه 1.4 میکرون استفاده می‌کند.

تصویر به ثبت رسیده از گوشی بیانگر وجود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی است. اما با توجه به فهرست TENAA می‌دانیم که شیائومی قصد دارد این هندست را در مدل‌های مختلف با ظرفیت‌های حافظه متفاوت به بازار عرضه کند. در فهرست به رابط کاربری MIUI 9.6 اشاره شده است که با احتمال فراوان دربردارنده به‌روزرسانی امنیتی MIUI 9.5 خواهد بود. این رابط کاربری بر پایه سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو ارایه می‌شود و با احتمال زیاد می مکس 3 در آینده رابط کاربری MIUI 10 را نیز دریافت خواهد کرد.

اطلاعات مربوط به گزینه‌های رنگی، قیمت‌گذاری و زمان عرضه این اسمارت‌فون همچنان نامشخص هستند. اما در روز 19 جولای کلیه ابهامات برطرف خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH