محصولات جدید نوکیا، شگفت انگیز خواهند بود!

Nokia-lumia-2020-concept

برای تجربه متفاوت دیگری آماده‌اید؟! تجربه‌ای که برای چشیدن آن باید تاریخ مهمی را در تقویم خود، علامت بزنید. این همان زمانی است که نمایشگاه MWC 2014 برگزار خواهد شد و کمپانی نوکیا به رسم سالانه‌ خود، محصولات قدرت‌مند جدیدی را به بازار ارائه خواهد کرد.

آخرین خبرهایی که از کمپانی نوکیا داریم، شنیدن شایعاتی درباره محصول هوشمند با نام‌های  Lumia 1820 و تبلت Lumia 2020 می‌باشد. محصولاتی که همانند گذشته، به سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت و کاشی‌های زنده آن، وفادار هستند.

لومیا 1820 در واقع یک اسمارت فون دوربین محور با محوریت جایگزین شدن با لومیا 1020، می‎‌‌باشد. این محصول شامل یک طراحی فلزی، یک دوربین بسیار قدرت‌مند با طراحی Lytro-style است که به کمک دوربین جدید آن، کاربران خواهند توانست حتی پس از عکس برداری، فوکوس تصویر را تغییر دهند. اگر به گذشته و ماه آپریل باز گردیم، شایعاتی را به خاطر خواهیم آورد که عرضه محصولی دوربین محور و قدرت‌مند دیگری را نوید می‌دهند و احتمالا تلفن هوشمند لومیا 1820، دقیقا همان محصول است.

لومیا 2020 نیز یک تبلت 8 اینچی با طراحی مشابه محصولات سورفیس مایکروسافت بوده که پردازنده کوالکام سری 800 آن را هدایت می‌کند. این مدل نسبت به Lumia 2520، چگالی تصویر بالاتری را ارائه می‌دهد و همچنین سریع‌تر شده است.

بازهم باید منتظر بمانید چراکه ممکن است این دو فقط شایعه باشند یا همانند محصول اندرویدی نوکیا، در مرحله تست باقی مانده و به نمایشگاه MWC 2014 که در شهر بارسلون برگزار می‎‌شود، نرسند!

3 در مورد “محصولات جدید نوکیا، شگفت انگیز خواهند بود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH