اولین تیزر رسمی شیائومی Mi A2 از عرضه قریب‌الوقوع این هندست حکایت دارد

در حالی‌که عمدتا پیش‌بینی می‌شود که شیائومی اسمارت‌فون Mi A2 را طی رویداد عرضه جهانی در روز 24 جولای ارایه نماید؛ اما هیچ تاییدیه رسمی در این خصوص وجود ندارد. تنها کمپانی امروز تیزری رسمی از شیائومی Mi A2 را منتشر کرد. این نخستین عاملی است که عرضه هندست مذکور در آینده‌ای نزدیک را تایید می‌کند. اکنون این برند جهانی چینی با مراجعه به توییتر، خبر عرضه نسل بعدی اندروید وان را اعلام نموده است. این اقدام روش دیگری برای بیان عرضه Mi A2 در آینده‌ای نزدیک به‌شمار می‌آید. با وجود این‌که تیزر به زمان عرضه این هندست هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است؛ اما حضور شیائومی Mi A2 در روز 24 جولای در کشور اسپانیا تقریبا به‌طورکامل تایید شده است.

اخیرا اخباری پیرامون یک دستگاه جدید با سیستم‌عامل اندروید وان که احتمالا در جریان همین رویداد عرضه خواهد شد، به گوش رسید. 2 فهرست جدید که بر روی وبسایت تجارت الکترونیک لهستانی مشاهده شده است، نسخه جدید Mi A2 لایت را نمایش می‌دهند. فهرست دیگری نیز منحصرا به Mi A2 اختصاص یافته است. اطلاعات فاش شده در جهت آگاهی از مشخصات کامل Mi A2 لایت به ما کمک خواهند کرد. Mi A2 لایت مورد بحث از جنبه مشخصات داخلی و خارجی، اسمارت‌فون ردمی 6 پرو را در ذهن کاربران ترسیم می‌کند. تنها ممکن است چندین تغییر جزیی وجود داشته باشد؛ اما Mi A2 لایت از نظر سایه مشخصات اساسا همان ردمی 6 پرو است.

برای آگاهی از جزئیات بیش‌تر پیرامون Mi A2 بایستی به بررسی اطلاعات فاش شده از این گوشی بپردازیم. تیزر، عرضه 2 گوشی مختلف یا عرضه تنها یک هندست با سیستم‌عامل اندروید وان را مشخص نمی‌کند؛ اما احتمالا کمپانی چینی از 2 اسمارت‌فون رونمایی خواهد کرد. Mi A2 نسخه‌ای از اسمارت‌فون Mi 6X با اندروید وانیلی است و با پیشرفت‌هایی در مقایسه با نسل قبلی خود روانه بازار می‌شود.

این هندست مجهز به نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، تراشه اسنپ‌دراگون 660، حداقل 4 گیگابایت رم و مجموعه‌ای از دوربین‌های ارتقایافته شامل 2 حسگر 12 و 20 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است. این موضوع بر روی کاغذ یک پیشرفت اساسی محسوب می‌شود. بعلاوه برچسب قیمتی احتمالا مناسب Mi A2، آن‌را به اسمارت‌فونی قدرتمند و وسوسه‌انگیز بدل خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH