انتشار تصاویر اسمارت‌فون اوپو Find X سفید رنگ پیش از رونمایی احتمالی

ماه گذشته اسمارت‌فون اوپو Find X رسما معرفی شد و جهان را متحیر کرد. این هندست با مکانیسم کشویی هوشمندانه خود، دوربین‌ها را پنهان کرده و امکان ارایه دستگاهی با نسبت نمایشگر به بدنه شگفت‌انگیز را فراهم می‌کند. تاکنون کاربران قادر بودند تا از میان 2 مدل رنگی قرمز شرابی و آبی یخی، یکی را انتخاب کنند و این گزینه‌ها برای آن‌ها بسیارجالب بوده است. اما کمپانی اوپو احتمالا مشغول آماده‌سازی مدل رنگی دیگری جهت عرضه در آینده است.

تحقق این امر منوط به صحت تصویری است که امروز در رسانه‌های چینی به نمایش گذاشته شده است. در سمت چپ تصویر فوق، قطعا قسمتی از پنل پشتی اوپو Find X سفید رنگ نشان داده شده است. اما به وضوح احتمال دارد که این تصویر توسط برخی طرفداران اوپو ایجاد شده باشد.

یقینا تصویر سمت راست نمایانگر مدلی احتمالی برای شکل ظاهری پنل جلویی اوپو Find X است. اگرچه رنگ‌های ساده به مرور زمان از مد خارج شده و هر روزه دستگاه‌های بیش‌تری از الگوهای رنگ‌آمیزی متغیر با زاویه دید کاربر بهره می‌گیرند؛ اما هنوز ممکن است برخی افراد نسبت به خریداری یک هندست پرچم‌دار سفید رنگ علاقه‌مند باشند و اوپو نیز دقیقا با همین هدف می‌تواند چنین هندستی را ارایه نماید.

بدون‌شک می‌توان گفت که در صورت وجود نسخه تماما سفید رنگ اوپو Find X، مشخصات داخلی دستگاه بایستی بدون تغییر باقی بمانند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH