اطلاعاتی تازه در رابطه با آنر نوت ۱۰: منتظر یک گوشی انقلابی نباشید!

در حالی‌که آنر شرکت تابعه هواوی راه خود را به بازارهای آمریکا با گوشی‌های ارزان‌قیمتی مانند ویو ۱۰ (View 10) آن‌هم با قیمت تنها ۳۹۹ دلار باز کرده است، حالا به نظر می‌رسد که شایعات موجود درباره احتمال استفاده این شرکت چینی از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در گوشی هوشمند جدید خود یعنی آنر نوت ۱۰ واقعیت نداشته است.

مدت‌ها بود که اخبار زیادی درباره آنر نوت ۱۰ به بیرون درز می‌کرد از جمله اینکه صفحه‌نمایش آن ۶.۹۵ اینچی بوده و از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری بهره خواهد برد. اکنون با اخذ گواهی‌نامه FCC برای این دستگاه از طرف شرکت مشخص شده است که هرچند این شایعات درباره سایز نمایشگر هندست تقریبا درست بوده اما متاسفانه در مورد باتری آن این‌طور نبوده است. چیزی که در سند به آن اشاره شده صرفا یک باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپری است که در واقع بسیار پایین‌تر از مقدار پیش‌بینی شده است. یک باتری تقریبا ۵۰۰۰ میلی‌آمپری برای چنین دستگاهی عدد بزرگی نیست. اگر بخواهیم مقایسه کنیم گوشی اخیرا معرفی شده می مکس ۳ با ابعاد ۷.۹۹ در ۸۷.۴ در ۱۷۶.۱۵ میلی‌متری از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

بی‌شک آنر ۱۰ با ابعاد ۷.۶۵ در ۸۸ در ۱۷۷ میلی‌متری یک هندست بزرگ محسوب می‌شود. با این‌حال، حاشیه‌های بالا و پایینی آن باریک‌تر شده‌ است. اما درباره سایر مشخصات این دستگاه باید به نمایشگر امولد و نسبت تصویر ۱۸:۹ آن اشاره کرد. این گوشی در داخل مجهز به یک چیپست کایرین ۹۷۰ با فناوری GPU turbo و رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی است. گفته می‌شود که آنر نوت ۱۰ در قاب پشتی از یک دوربین دوگانه با ترکیب ۲۴+۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور اثر انگشت هم بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH