واتس‌اپ در جدیدترین به‌روزرسانی برای آی‌فون ویژگی جدید مربوط به Siri را اضافه کرد

واتس‌اپ در به روزرسانی جدید خود تغییرات بیشتری را در نسخه آی‌اواس خود انجام داده است که مربوط به دستیار شخصی آی‌فون (Siri) می‌شود. اگر از این پیام‌رسان در آی‌فون خود استفاده می‌کنید، خبر خوب این است که در حال حاضر می‌توانید به سادگی و با استفاده از سیری پیام خود را به گروه‌های واتس‌اپ ارسال کنید.

در آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ، کاربران آی‌فون فقط می‌توانستند از طریق Siri پیام‌های خود را به چت‌های یک نفره ارسال کنند، بنابراین به نظر می‌رسد که این بهبود برای آن‌ها خوشایند باشد.

ارسال پیام به یک گروه واتس‌اپ از طریق Siri بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که تصور کنید؛ کافی است گروهی که می‌خواهید پیام خود را در آن بفرستید انتخاب کرده و سپس شروع به دیکته کردن پیام برای سیری کنید.

در پایان پیام، سیری از شما درخواست تایید پیام را خواهد کرد، بنابراین اگر  قصد دارید پیام خود را ارسال کنید، کافی است آن را تایید کنید. اگرچه واتس‌اپ در این به‌روزرسانی تنها یک ویژگی جدید مربوط به گروه‌ها را برای کاربران خود به ارمغان آورده است، اما نکته جالب این‌جاست که این به‌روزرسانی 110MB حجم دارد.

اگر شما نیز قصد دارید جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ را دریافت کرده و از طریق آن شروع به ارسال پیام با سیری کنید، باید در اپ‌استور به دنبال نسخه 2.18.80 این اپلیکیشن پیام‌رسان باشید که به تازگی منتشر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH