رندرهای جدید سونی اکسپریا XZ3 منتشر شد

اخیرا رندرهای جدیدی از پرچم‌دار سونی اکسپریا XZ3 منتشر شده بود که از شباهت این گوشی به اکسپریا XZ2 حکایت داشت. اما حالا افشاگر معروف Steve Hemmerstoffer در حساب توییتری خود (@OnLeaks) با تایید اینکه تصاویر مذکور جعلی بوده‌اند، رندرهای ۳۶۰ درجه‌ای از دستگاه جدید سونی به نمایش گذاشته که نشان‌دهنده تغییرات کوچکی در طراحی آن است.

در رابطه با طراحی پنل جلویی، این گوشی یکبار دیگر از یک صفحه‌نمایش بلند ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ استفاده کرده است. اما برخلاف اکسپریا XZ2 که نمایشگر مستطیلی شکل دارد، اکسپریا XZ3 از یک پنل با گوشه‌های انحنادار بهره برده است. این موضوع در کنار بدنه شیشه‌ای، عمق بیشتری را در گوشه‌های دستگاه القا می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد که تغییرات کوچکی هم در شکل فریم آلومینیومی داده شده تا حمل گوشی راحت‌تر شود. بقیه قسمت‌های هندست تغییر چندانی نکرده است. این بدین معنی است که همچنان شاهد بدنه  شیشه‌ای و یک اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه خواهیم بود. ضمن اینکه برخلاف شایعات اخیر، تنها یک دوربین با یک فلاش LED و لیزر اتوفوکوس در پنل پشت وجود دارد.

Sony Xperia XZ3 360-degree render reveals updated design, one rear camera

اما در رابطه با داخل گوشی، به نظر می‌رسد که دستگاه مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. به‌علاوه، شایعات موجود درباره وجود یک باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپرساعتی و استفاده از نسخه ۹.۰ اندروید P صحت داشته است. درحالی‌که اطلاعاتی درباره سنسور پشتی هندست در دسترس نیست، اما دوربین سلفی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

تاکنون سونی وجود پرچم‌دار جدید خود را تایید نکرده است، اما انتظار می‌رود که شاهد رونمایی آن در نمایشگاه IFA در تاریخ ۳۰ آگوست امسال باشیم. در رابطه با قیمت دستگاه هم، افشاگری‌های اخیر برچسب قیمت بالای ۸۰۰ دلار را بر روی آن نشان داده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH