انتشار تصاویری جدید از طراحی آی‌فون ۱۰ پلاس و آی‌فون ۹ اپل

شرکت اپل، یازدهم سپتامبر امسال دسته‌ای از محصولات جدید خود که شامل ایرپادهای ارتقایافته، مدل‌های جدید آی‌پد پرو، اپل واچ سری ۴ و البته لاین‌آپ آیفون ۲۰۱۸ می‌شود، پرده‌برداری خواهد کرد. اما به‌تازگی تصاویری از دو آی‌فون مدل ۲۰۱۸ منتشر شده که طراحی آن‌ها را افشا کرده است.

یکی از این تصاویر مربوط به آی‌فون ۱۰ پلاس ۶.۵ اینچی است که در واقع مشابه آی‌فون ۱۰ بوده، اما با یک تفاوت عمده و آن اینکه این مدل از یک نمایشگر نسبتا بزرگ بهره می‌برد. این یعنی دوباره شاهد بازگشت قاب شیشه‌ای با فریم‌های فلزی و ماژول دوربین عمودی که شامل دو دوربین و یک فلاش LED دوگانه است، خواهیم بود. تصاویر همچنین حاکی از حضور دوباره تعدادی از دکمه‌های فیزیکی است. در لبه سمت چپ گوشی شاهد دکمه Ring/Silent و یک دکمه مجزا برای تنظیم صدا هستیم. در سمت راست نیز دکمه باریک هوم قرار دارد که با دوبار فشاردادن به‌عنوان میانبر سیری عمل می‌کند.

آی‌فون کوچک‌تر ۶.۱ اینچی که احتمالا تحت عنوان آی‌فون ۲۰۱۸ (یا آی‌فون ۹) به فروش خواهد رسید، در واقع ارزان قیمت‌ترین پیشنهاد اپل محسوب می‌شود. این مدل پایین‌رده، مانند آی‌فون ۱۰ و ۱۰ پلاس از نمایشگر تمام‌صفحه بهره می‌برد، اما به دلیل طبیعت پنل‌های LCD دارای حاشیه‌های نسبتا باریکی خواهد بود. به‌علاوه، دوربین دوگانه پشت در این مدل کنار گذاشته شده و مانند آی‌فون ۴ از یک دوربین تکی در آن استفاده گردیده است.


اما در رابطه با زمان عرضه و قیمت‌گذاری این دستگاه‌ها، انتظار می‌رود که آی‌فون ۱۰ و آی‌فون ۱۰ پلاس اواخر سپتامبر روانه بازار شوند، اما عرضه مدل ۶.۱ اینچی به‌خاطر مشکلات به‌وجود آمده در تولید پنل‌های LCD، احتمالا تا اکتبر به تاخیر خواهد افتاد. قیمت‌های پایه پیش‌بینی شده برای آی‌فون ۱۰ ارتقا یافته حدود ۸۹۹ دلار، برای آی‌فون ۱۰ پلاس نیز ۹۹۹ دلار است. اما اگر قصد صرفه جویی در هزینه‌های خود دارید می‌توانید با قیمت ۶۹۹ دلار مدل ارزان قیمت ۶.۱ اینچی را با یک ماه تاخیر خریداری نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH