آنر نوت ۱۰ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رسما رونمایی شد

بالاخره آنر نوت ۱۰ رونمایی شد. آنگونه که انتظار می‌رفت بسیاری از شایعاتی که درباره این گوشی وجود داشت درست از آب درآمد، اما با وجود این، شرکت چند سورپرایز جدید و غیر منتظره نیز برای علاقمندان داشت.

آنر نوت ۱۰، از یک نمایشگر ۶.۹۵ اینچی امولد با رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که دارای حاشیه‌های نسبتا باریکی در کناره‌ها است و بریدگی هم ندارد. صفحه‌نمایش دستگاه از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند و ۱۱۵ درصد از وسعت رنگی NTSC را پوشش می‌دهد.

آنر نوت ۱۰ از یک چیپست کایرین ۹۷۰ و دو نوع رم ۶ یا ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. مدل ۶ گیگابایتی با دو حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی و مدل ۸ گیگابایتی تنها با نسخه‌ ۱۲۸ گیگابایتی ارایه می‌شود. گوشی از کارت‌های microSD نیز پشتیبانی می‌کند، اما قادر به استفاده از دو سیم کارت در این هندست نیستید.

چیپست هندست، از روش خنک‌سازی مایع استفاده می‌کند که شرکت هواوی آن را «the nine» نامیده که از هشت لایه‌ اتلاف حرارت و یک لایه نهم که لوله خنک‌ساز مایع (ارتقا یافته مدل PC) محسوب می‌شود، تشکیل شده است. این روش، تا ۴۱ درصد کنترل حرارت بهتری دارد؛ این به معنای ۱۰ درجه حرارت کم‌تر در زمان افزایش بار است.

البته دستگاه از فناوری GPU Turbo بهره می‌برد، اما شرکت قابلیت جدید CPU Turbo را نیز برای آن معرفی کرده است. هر دو بهینه‌سازی نرم‌افزاری در کنار هم برای ایجاد حالت Double Turbo کار می‌کنند که با فشار دادن کلیدی در پایین دستگاه فعال می‌شود.

آنر نوت ۱۰ به یک دوربین اصلی ‌۲۴ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی (هر دو با اندازه دیافراگم f/1.8) در قاب پشت مجهز شده، درحالی‌که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم f/2.0 است. همچنین از نرم‌افزار هوش مصنوعی نیز برای تشخیص صحنه در آن استفاده شده است. از کلید سخت‌افزاری دابل توربو می‌توان در هنگام تصویربرداری به‌عنوان دکمه شاتر بهره جست.

گوشی با اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری ۸.۲ EMUI و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود. خوشبختانه از فناوری سوپر شارژ نیز در این هندست بهره گرفته شده است.

در مورد قیمت نیز، آنر نوت ۱۰ ناامیدتان نمی‌کند. مدلی با ترکیب حافظه ۶/۶۴ گیگابایت با قیمت ۴۱۰ دلار، مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴۶۸ دلار و مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۵۲۷ دلار روانه‌ بازار می‌شود. آنر نوت ۱۰ در دو رنگ بلک میدنایت و آبیِ فانتوم در دسترس است و پیش‌سفارش آن در چین شروع شده است. بارگیری اصلی دستگاه از اول آگوست امسال آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH