آخرین نسخه iOS اپلیکیشن گوگل‌مپ با ویژگی Match منتشر شد

سرانجام بعد از مدتی انتظار، از امروز کاربران iOS می‌توانند نسخه جدید نرم‌افزار گوگل‌مپ (Google’s Maps) را دانلود نمایند و از ویژگی‌های جالبی که به آن اضافه شده است، بهره‌مند شوند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که در این نسخه به گوگل‌مپ افزوده شده، قابلیتی به نام ” تطابق ” (Match) است. در حقیقت با استفاده از قابلیت تطابق، کاربران گوگل‌‌مپ می‌توانند عشق حقیقی خود را بیابند!

گوگل‌مپ

البته پیش از اینکه دچار سوتفاهم شوید بگوییم که گوگل قصد افزودن قابلیت‌های Tinder را به این اپلیکیشن خود ندارد. ویژگی تطابق خیلی ساده به منظور یافتن رستوران‌های محبوب و خاطره‌انگیز طراحی شده است که غذا و نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای را برای مشتریان خوش سیلقه‌شان سرور می‌کنند.

در واقع شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی نقاطی از نقشه که با آیکن غذا و نوشیدنی مشخص شده‌اند اطلاعاتی دریافت نمایید که پیش بینی می‌کند تا چه اندازه از منوی غذای این مکان‌ها لذت خواهید برد. طبق توضیحات موجود این اطلاعات بر اساس ذائقه شخصی و سلیقه منحصربه فرد شما نمایش داده می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید در این به‌روزرسانی مربوط به تب اکسپلور (Explore tab) است. کاربران iOS اکنون می‌توانند ببینند که پربازدید‌ترین رستوران‌ها کدام هستند و از طریق تب اکسپلور لیست پرطرفدار‌ترین رستوران‌های روز را که دیگر کاربران در مورد آنها جستجو نموده یا از خدماتشان استفاده کرده‌اند، ببینند. حتی این امکان وجود دارد تا در صورت رفتن و بازدید از رستوران‌های جدید شما نیز تجربه خود را وارد کرده و لیست را کامل نمایید. پس اگر شما نیز از دیوایس‌های iOS استفاده می‌کنید، هم اکنون می‌توانید آخرین نسخه گوگل‌مپ را از اپ‌استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH