زمان عرضه و قیمت‌ گلکسی تب S4 اعلام شد

دیروز سامسونگ جدیدترین تبلت بالارده خود یعنی گلکسی تب اس۴ را رونمایی کرد. در کنار این دستگاه مانند مدل قبلی (گلکسی تب اس۳) یک S Pen نیز ارایه شده است؛ این قلم قابلیت‌هایی را به آن می‌بخشد که تبلت‌های معمولی از آن بی‌بهره‌اند.

گلکسی تب اس۴ با توجه به اینکه تبلت بالارده‌ای محسوب می‌شود، ارزان قیمت نیست. مدلی از این دستگاه که فقط از وای‌فای پشتیبانی می‌کند، با حافظه ۶۴ گیگابایت، ۶۴۹.۹۹ دلار و با حافظه ۲۵۶ گیگابایت، ۷۴۹.۹۹ دلار قیمت خورده است. این قیمت‌ها شامل S Pen هم می‌شود اما کاور کیبورد را در بر نمی‌گیرد. اما اگر این تبلت‌ها را از سایت رسمی سامسونگ خریداری کنید، می‌توانید این کاور را با نصف قیمت (۷۵ دلار) تهیه نمایید.

اما علاوه بر مدل قبلی، مدل مجهز به LTE نیز برای خرید در سایت قابل دسترس است. هرچند قیمت این محصول مشخص نشده اما مطمئنا بسیار گران‌تر از نسخه‌ وای‌فای‌‌دار خواهد بود. رزرو این دستگاه‌ها تنها تا قبل از ۱۰ آگوست قابل انجام است و بعد از آن، به مدت ۷۲ ساعت فرصت دارید تا خرید خود را تکمیل نمایید.

گلکسی تب اس۴ با توجه به طراحی مدرن، حاشیه‌های باریک‌تر و نمایشگر امولد ۱۰.۵ اینچی و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی، در مقایسه با تب اس۳ بهتر به نظر می‌رسد. در ضمن به لطف پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ خود قدرتمندتر نیز شده است (تب اس۳ مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بود).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH