نسخه جدید تبلت نکسوس گوگل با ظاهری دوست داشتنی، ظاهر شد!

First-Render-of-the-Nexus-10-2013-Tablet-Spotted

در اواخر هفته گذشته، دو تصویر جداگانه که گفته می‌شود از تبلت نکسوس 10 جدید کمپانی گوگل درز کرده است، منتشر شد. یکی از این تصاویر مربوط به کارمندی از شرکت  Telefonica می‌شد که به‌نظر از شغل خود، ناراضی بود.

Leaked-images-of-the-refreshed-Nexus-10

آن‌چه که به وضوح در تصویر قابل مشاهده است، کاهش ضخامت قاب نکسوس 10 و جای گیری بلندگو بر بالای آن می‌باشد. همچنین این تصویر نشان می‌دهد که نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید گوگل، برروی آن در حال اجرا است. تصویر دومی یادآوری می‌کند که نکسوس 10 جدید گوگل نو نوار شده و سازنده آن نیز، کمپانی ال‌جی می‎باشد. طراحی و تولید این محصول پیش‌تر در اختیار کمپانی بزرگ سامسونگ بود. به گفته گزارشات درز کرده، تبلت نکسوس 10 که توسط کمپانی ال‌جی ساخته شده است، دارای مدل LG-V510 می‌باشد. این مدل پیش‌تر در یک تاییدیه مجوز استفاده از فناوری بلوتوث دیده شده بود و ابتدا فکر می‌کردیم که مربوط به نکسوس 8 است.

براساس گزارش Telefonica، قیمت تبلت نکسوس 10 کمپانی گوگل (مدل 2013) در حدود 482 دلار آمریکا خواهد بود. به نظر می‌رسد این قیمت نسخه‌ای از تبلت نکسوس 10 گوگل است که دارای امکاناتی از جمله برقراری تماس، می‌‍باشد.Leaked-images-of-the-refreshed-Nexus-10 همچنین این خبر درز کرده، زمان احتمالی عرضه نکسوس 10 را برای‌مان مشخص کرد. در تاریخ 22 نوامبر سال 2013، تبلت جدید 10 اینچی نکسوس 10 ( مدل 2013) به بازار عرضه خواهد شد و این تبلت، اولین تبلت متفاوت کمپانی گوگل است که در دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه می‌شود. شما چه فکر می‌کنید؟! آیا حاضرید تا چنین محصولی را که سازنده معتبری همچون ال‌جی طراحی آن را بر عهده گرفته است را خریداری نمایید؟!

2 در مورد “نسخه جدید تبلت نکسوس گوگل با ظاهری دوست داشتنی، ظاهر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH