گلکسی نوت 9 سامسونگ را بخریم یا منتظر پیکسل 3 ایکس ال گوگل بمانیم؟

بازار عرضه محصولات تکنولوژی همیشه پر از گوشی‌های تازه و بسیار باکیفیت است و انتخاب خرید یک محصول جدید به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. بیشتر کاربران اکنون بین خرید گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ یا پیکسل 3 ایکس ال گوگل مردد هستند. هرچند که پیکسل 3 ایکس ال هنوز به‌صورت رسمی منتشر نشده، اما قطعا این دو گوشی بسیار باکیفیت، قدرتمند و سرشار از ویژگی‌های تازه و جدید منحصربه‌فرد هستند. البته یک نکته مهم وجود دارد، به‌هرحال این دو گوشی تفاوت‌های زیادی دارند و چگونه می‌توان بین خرید آنها انتخابی انجام داد؟

البته توجه کنید که گلکسی نوت 9 سامسونگ اکنون عرضه شده، اما اگر بخواهید پیکسل 3 ایکس ال گوگل را بخرید، باید منتظر انتشار آن باشید. در این مطلب ما به‌طورکلی این دو محصول را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

چه دسته‌ای از مشتریان خریدار اصلی گلکسی نوت 9 هستند؟

اگر شما از طرفداران گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ هستید و گوشی شما اکنون گلکسی نوت 5 یا نوت 8 است و به‌احتمال‌زیاد از قلم S Pen سامسونگ بسیار استفاده می‌کنید، بدون هیچ شک و معطلی سراغ گوشی جدید سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 9 رفته و آن را خریداری کنید. خط تولید سری نوت سامسونگ به‌شدت قدرتمند و بسیار ثابت‌قدم است و اگر شما همیشه مشتری نسل به نسل این سری بوده‌اید، به‌احتمال‌زیاد اصلا به دنبال تغییر این محصول به یک گوشی متفاوت مانند گوشی پیکسل گوگل نیستید.

عموما نرم‌افزار و سیستم‌عامل گوشی‌های سامسونگ ممکن است به‌مرور زمان سنگین شود و کار با آن کمی سخت به نظر برسد، اما یک کاربر همیشگی سری نوت سامسونگ می‌داند که چه مقدار باید از آن کار بکشد تا دچار مشکلات این‌چنینی نشود. صفحه‌نمایش بزرگ و سخت‌افزار و نرم‌افزار قدرتمند این گوشی، آن را به یک دستگاه بسیار مناسب برای بهره‌وری و بازی تبدیل کرده است.

گلکسی نوت 9 ویژگی‌های بسیار قدرتمندی دارد که حتی فکر خرید یک گوشی مانند پیکسل 3 ایکس ال (یا تقریبا هر گوشی دیگری) را از ذهن انسان بیرون می‌کند. اگربه دنبال تجربه کار با نسل جدید گلکسی نوت و استفاده از امکانات قدرتمند منحصربه‌فرد آن هستید، قطعا همچنان گلکسی نوت 9 برای شما از پیکسل بهتر خواهد بود.

البته یک نکته بسیار مهم دیگر این است که گلکسی نوت 9 تنها گوشی موجود در جهان است که از قلم بی‌نظیر S Pen استفاده می‌کند. آخرین تغییرات این قلم دیجیتالی اضافه شدن ویژگی‌های بی‌سیم در آن است که علاوه بر نوشتن و ترسیم کردن چندین کارایی جدید دیگر نیز خواهد داشت. این قلم کار نوشتن متن در یک گوشی به‌عنوان دفتر یادداشت، حس زیبای نقاشی کردن دیجیتالی و چندین مزیت دیگر را بسیار آسان کرده است؛ اگر اکنون از آن استفاده می‌کنید، به‌احتمال‌زیاد دل کندن از این قلم دیجیتالی بی‌نظیر برای‌تان سخت خواهد بود.

دلایل برتری گوشی پیکسل 3 ایکس ال نسب به نوت ۹؟

اگر شما از گوشی پیکسل ایکس ال یا پیکسل 2 ایکس ال استفاده کرده باشید، قطعا می‌دانید که سیستم‌عامل اندروید و نرم‌افزارهای مرتبط چقدر روان و باکیفیت کار می‌کنند. هیچ برنامه تکراری یا سرویس‌های متفاوتی که در گوشی‌های مختلف با آن سروکار دارید، در این گوشی وجود ندارد. مشکل نصب در برنامه، تأخیر در آپدیت و دیگر مشکلات از این قبیل، در این گوشی دیده نمی‌شود. یقینا بهترین گوشی مناسب اندروید گوشی پیکسل 3 ایکس ال خواهد بود. در مورد اینکه چرا برای خرید گوشی جدید، باید منتظر عرضه گوشی پیکسل 3 ایکس ال باشیم، حرف‌ها و گفته‌های زیادی وجود دارد، اما واقعیت مهم این است که ما نیازی به یک گوشی پیچیده و سنگین نداریم و اگر شما نیز با این نظر موافقید، یقینا گوشی جدید گوگل ارزش صبر کردن را خواهد داشت.

هرچند که مشخصات این گوشی هنوز به‌طور دقیق معلوم نیست و شرکت گوگل مقدار کمی از آن را گفته است، اما ما اخیرا سیستم‌عامل اندروید P را بررسی کرده‌ایم که نشان داده شرکت گوگل به دنبال ساده‌سازی و اجرای روان در برنامه‌ها است. قطعا چندین ویژگی وجود دارد که شما با دیدن آنها شگفت‌زده خواهد شد. تاکنون می‌دانیم که شرکت گوگل به‌شدت روی دوربین گوشی جدید خود کار کرده و بهترین مدل را برای گوشی جدید خود ساخته است. سخت‌افزار صفحه‌نمایش محصول جدید، مشابه پیکسل 2 ایکس ال خواهد بود، اما احتمالا کیفیت آن از گوشی قبلی این شرکت خیلی بهتر خواهد شد، زیرا اکنون گلکسی نوت 9 یک رقابت جدی را در این زمینه آغاز کرده است.

بر اساس شایعه‌های موجود پیکسل 3 ایکس ال، یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی خواهد داشت، به‌عبارت‌دیگر تنها کمی از نمایشگر گلکسی نوت 9 کوچک‌تر خواهد بود؛ ازاین‌رو اندازه صفحه‌نمایش یک فاکتور مهم برای انتخاب بین این دو محصول نیست. همچنین با توجه به تجربه استفاده از پیکسل 2 ایکس ال، به نظر می‌رسد که ظرفیت باتری‌های این دو محصول قدرتمند جدید، به یک اندازه باشد. اگر شما از قلم S Pen در سامسونگ استفاده نمی‌کنید، یقینا  گلکسی نوت 9 برتری چندانی نسبت به پیکسل 3 ایکس ال نخواهد داشت.

با توجه به عرضه بین‌المللی گلکسی نوت 9 در تمام خرده و عمده فروشی‌های سرتاسر جهان، خرید پیکسل 3 ایکس ال کمی دشوارتر خواهد بود. اکنون گوشی گلکسی نوت 9 در بازار موجود است و هنوز پیکسل 3 ایکس ال منتشر نشده و باوجود مقایسه‌های بالا همچنان انتخاب بین خرید این دو محصول کار چندان راحتی به نظر نمی‌رسد؛ البته اگر گوشی گلکسی نوت 9 ویژگی‌های مناسب و مدنظر شما را ندارد، قطعا انتظار برای گوشی جدید گوگل کار درستی خواهد بود، چراکه ممکن است این محصول، چندین ویژگی بسیار عالی را نیز به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH