حداقل قیمت آیفون جدید اپل ۶۹۹ دلار خواهد بود!

انتظار می‌رود اپل امسال از سه آیفون جدید رونمایی کند که دوتای آن‌ها مجهز به پنل OLED بوده و سومی یک مدل LCD ارزان قیمت‌ خواهد بود. حالا سوال اصلی این است که با در نظر گرفتن قیمت آیفون ۱۰ که سال گذشته با ۹۹۹ دلار شروع شد، آیفون LCD تا چه اندازه می‌تواند ارزان‌تر باشد؟

براساس تحلیلی که توسط وب‌سایت TrendForce انجام گرفته، پیش‌بینی آن‌ها این است که آیفون ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD، احتمالا در محدوده ۶۹۹ تا ۷۴۹ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. البته این رنج قیمت برای مدل پایه آن یعنی حافظه ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. این موضوع در مقایسه با قیمت ۶۹۹ دلاری آیفون ۸، سورپرایز جدیدی به حساب نمی‌آید، اما شاید فکر کنید که صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۶.۱ اینچی می‌توانست منجر به قیمت بالاتر گردد.

اما طبق گزارش، این قیمت‌گذاری پایین در پاسخ به فروش‌های پایین گوشی‌های آیفون در سال گذشته و همچنین به‌‌خاطر رقابت سختی که اپل با شرکت‌ها چینی‌ که گوشی‌های مقرون به صرفه و ارزان قیمت عرضه می‌کنند، اتفاق افتاده است. با این‌حال، این قیمت پایین به معنای قربانی کردن ویژگی‌های خاص دستگاه نخواهد بود.

اگر شایعات موجود درست باشد، گفته می‌شود که اپل به منظور ارایه یک مدل ارزان‌تر، برخلاف رویه غالب در مورد هندست‌های آیفون، از یک نمایشگر LCD و بدون تاچ سه‌بعدی بهره خواهد برد. بنابراین اگر آیفون‌های سال پیش کمی گران بودند و این موضوع چندان خوشایند شما نبود، امسال می‌توانید امیدوار باشید که یک آیفون ۶.۱ اینچی ۶۹۹ دلاری به دستتان برسد.

آی‌فون ۸

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH