نسخه بتا مایکروسافت لانچر با قابلیت‌هایی جدید به‌روزرسانی شد

بازار لانچرها امروزه پررونق بوده و هر لابراتواری توسعه یک لانچر را در دستور کار خود قرار می‌دهد. کمپانی مشهور مایکروسافت نیز در این زمینه فعال ظاهر شده و اقدام به عرضه لانچر اختصاصی خود کرده است. به‌تازگی شاهد عرضه به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه بتا مایکروسافت لانچر بودیم که قابلیت‌های تازه‌ای به آن اضافه کرده است.

به‌روزرسانی جدید مایکروسافت نسخه 4.13 این نرم‌افزار را به همراه داشته که توانایی‌های جدیدی مانند خواندن پیامک‌های ورودی توسط دستیار کورتانا، پشتیبانی کورتانا از زبان هندی و دیگر قابلیت‌های تازه را به آن افزوده است. لیست تغییرات نسخه جدید به شرح زیر است:

  • افزوده شدن قابلیت کشیدن و رهاسازی ویجت‌ها در بخش فید لانچر (Launcher feed). البته ویجت‌ها زمانی که به بخش فید وارد می‌شوند، دیگر سرتیتر کارت نخواهند داشت.
  • به‌روزرسانی بخش کارت‌های تقویم این اجازه را به کاربر می‌دهد که اگر رویدادی را برای یک روز ثبت نکرده باشد، تنها با یک کلیک رویدادی را به آن روز اضافه کند.
  • اصلاحات تنظیمی برای انیمیشن جدید اپ‌دراور (App Drawer)
  • از این پس والدین می‌توانند موقعیت مکانی کودکان خود را با دستورات صوتی از دستیار کورتانا بپرسند (برای مثال باید بپرسید Where Are my kid؟)
  • دستیار کورتانا زین پس قادر به خواندن پیامک‌های ورودی بوده و از زبان هندی نیز پشتیبانی می‌کند.

هم اکنون نسخه بتا نرم‌افزار مایکروسافت لانچر در فروشگاه گوگل موجود است. اگر مایل به دانلود و نصب این اپلیکیشن هستید، ابتدا به این لینک مراجعه کرده و با پیوستن به بتا تسترها نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH