یک فلش مموری زیبا با طرح الماس!

B30-Y-2_64GB-(1)

کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه‌کنندگان مطرح حافظه در دنیا، فلش مموری جدید خود با نام Blaze B30 را عرضه کرد. برش‌های الماسی شکل روی بدنه این فلش، بخش چرخنده روی بدنه و تضاد رنگ زیبای آن، Blaze B30 را به یک فلش زیبا و چشم نواز بدل کرده است.

جواهری درخشان

برش‌های الماسی شکل روی بدنه این فلش نور را از جهات مختلف به اطراف می‌تابانند و ظاهری بسیار لوکس و جواهر مانند به آن می‌بخشند. به لطف نشانگر LED تعبیه شده در داخل بدنه این فلش، کاربران به راحتی در جریان پیشرفت فرایند انتقال داده‌ها قرار می‌گیرند.

ذخیره‌سازی آسان داده‌ها

قابلیت چرخش 360 درجه بخشی از بدنه این فلش آن را از سایر نمونه‌های مشابه موجود در بازار متمایز کرده است. این بخش از بدنه از فلز ضد زنگ ساخته شده و تنها با یک اشاره انگشت می‌توان آن را کنار زد و مورد استفاده قرار داد. بدنه این فلش با بهره‌گیری از فناوری چرخشی چهار سویه ساخته شده که دوام آن را به میزان قابل ملاحظه‌ای بالا برده و از کانکتور USB آن دربرابر هرگونه آسیب و آلودگی حفاظت می‌کند. قابلیت چرخشی بدنه Blaze B30 تا 5000 بار ضمانت شده است و به هیچ وجه شل نمی‌شود. به علاوه این قسمت، از فلز یک تکه کاملا محکم ساخته شده که محور چرخشی را کاملا می‌پوشاند و ظاهری زیبا و یک دست به آن می‌بخشد.

فلش جدید سیلیکون پاور در ظرفیت‌های 8، 16، 32 و 64 گیگابایت عرضه شده و به لطف پشتیبانی از رابط فوق پر سرعت USB 3.0 اطلاعات را با بالاترین نرخ ممکن منتقل می‌کند. کلیه محصولات سیلیکون پاور به همراه ضمانت مادام‌العمر شرکت داده پرداز رایانه متین، نرم‌افزار رایگان دانلود ویجت به همراه هفت ابزار امنیتی و دریافت پشتیبان و نسخه 60 روزه ابزار امنیت اینترنت نورتون عرضه می‌شوند. علاه بر این، برنامه بازیابی داده Recuva نیز به همراه این فلش به مشتریان ارائه می‌شود که امکان بازیابی فایل‌های حذف شده از داخل فلش را میسر می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH