تلویزیون خمیده ال‌جی رسما وارد ایران شد‍

lg-4

شب گذشته و در طی مراسمی که با حضور اصحاب رسانه، مسئولین شرکت ال‌جی و گلدیران در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، تلویزیون خمیده ال‌جی رسما وارد بازار کشور شد. در ابتدای این مراسم که تلاش بسیار زیادی در دکوراسیون خاص و ارایه یک معرفی منحصر به فرد توسط تیمی مجهز از ایران و کره انجام شده بود، کریس جانگ، مدیر عامل ال‌جی در ایران بر روی صحنه آمد و گفت: «برای من باعث خرسندی است که در میان شما عزیزان حضور دارم و از صمیم قلب حضورتان را در همایش عرضه رسمی تلویزیون OLED منحنی ال‌جی خیر مقدم می‌گویم. اولین تلویزیون OLED منحنی دنیا تلویزیونی بسیار پیشرفته با امکان نمایش عالی تصاویر است که نشان از عصر جدیدی در تلویزیون‌ها دارد و در نهایت محصول تحول فناورانه از نمایشگرهای صفحه‌تخت به منحنی است. طراحی چشمگیر این تلویزیون توانایی شرکت ال‌جی برای یافتن راهکارهای متمایز با بهترین طراحی را در زمره محصولات تصویری جهان نشان می‌دهد.»

lg-10

وی در ادامه افزود: «من با افتخار اعلام می‌کنم که بار دیگر ال‌جی نقش خود را به عنوان پیشگام در صنعت محصولات صوتی و تصویری اثبات می‌کند و بازار ایران را با همکاری شرکت گلدیران با فناوری‌های مبتکرانه و نشان دادن فواید باورنکردنی تلویزیون‌های OLED منحنی به مشتریان، در دست خود می‌گیرد.» کریس جانگ در پایان صحبت‌های خود از اصحاب رسانه برای شرکت در این همایش قدردانی کرد.

در ادامه همایش، حسین تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران، ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه و خبرنگاران جهت شرکت در مراسم رونمایی از اولین تلویزیون OLED منحنی ال‌جی در ایران، مراسم امروز را گامی بزرگ در جهت آشنایی ارباب جراید با جدیدترین فناوری ارائه‌شده در جهان در ارتباط با سیستم‌های صوتی و تصویری دانست.

lg-9

وی در ادامه گفت: «شرکت گلدیران همواره پیشرو در عرضۀ جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات صوتی و تصویری و خانگی در ایران بوده است و افتخار دارد همگام با سایر نقاط جهان اولین تلویزیون OLED منحنی ال جی را به خریداران سختگیر ایرانی ارائه دهد. گلدیران همواره از شعار “ایرانی لایق بهترین هاست” پیروی کرده است.»

پس از آن نوبت به سامان کاویان رسید تا سیر تکاملی تلویزیون‌ها در دنیا را شرح دهد. وی ضمن بیان تاریخچه‌ای دقیق برای تلویزیون‌ها، تولید این نسل را یک اتفاق بسیار بزرگ قلمداد کرد.

lg-7

سپس نوبت به رونمایی از این تلویزیون خمیده رسید تا با جلوه‌هایی خاص و زیبا به همه نشان داده شود.

lg-6

پس از این معرفی پر شور و حال، اچ کیم، مدیر محصولات صوتی و تصویری ال‌جی در ایران به ایراد سخنانی به زبان فارسی پرداخت و ورود این دستگاه را یک انقلاب در صنعت تلویزیون دانست و گفت: چند سال دیگر به طول خواهد انجامید تا چنین لحظه با شکوهی دوباره تکرار شود و این انقلاب را دوباره تجربه کنید. چه کسی فکرش را می‌کرد که تلویزیون، منحنی شود؟ این مورد را دوست خوب ما شروین فلاح دوست توضیح می‌دهد.

lg-5

بعد از آن شروین فلاح دوست، معاون ارشد بازاریابی محصولات صوتی و تصویری ال‌جی بر روی صحنه آمد تا توضیحات دقیقی درباره تلویزیون خمیده و خاص ال‌جی ارایه کند. وی در ابتدا گفت ما اسم این محصول را انقلاب گذاشتیم! برندهای بسیار زیادی همچون سامسونگ، سونی، پاناسونیک در بازار وجود دارند. یکی از شرایطی که شما بتوانید بازار را تسخیر کنید، این است که بتوانید ایده جدیدی را ارایه بدهید و چه کسی برنده این نوآوری در بازار است؟ در ۹ ژانویه ۲۰۱۳ در نمایشگاه CES‌ نخستین OLED منحنی ال‌جی رونمایی شد و فردای آن روز تمام رسانه‌ها، ال‌جی را برنده این رقابت دانستند و این انقلاب تکنولوژی شروع شد. وی سپس به بیان مشخصات کامل و دقیقی از این تلویزیون منحنی پرداخت.

lg-3

در پایان هم بخش پرسش و پاسخ با حضور مسئولین ال‌جی و گلدیران برگزار شد که پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند.

lg-2

لازم به ذکر است که این تلویزیون در مرحله نخست تنها در حدود ۱۰۰ عدد وارد کشور شده و قیمتی نزدیک به ۳۰ میلیون تومان برای مدل ۵۵ اینچی آن خواهند داشت.

2 در مورد “تلویزیون خمیده ال‌جی رسما وارد ایران شد‍”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH