4 وسیله بسیار جالب که آشپزخانه شما را متحول خواهد کرد!

آشپزخانه بسیار زیبا و متفاوت می‌خواهید؟! با ابزارهایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، می‌توانید به خواسته خود دست یابید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

4 وسیله بسیار جالب که آشپزخانه شما را متحول خواهد کرد!

1- با این چراغ رویایی، همه جا را نورانی کنید. این در واقع یک چراغ حلق آویز از سقف می‌باشد که در سه طرح متفاوت، به تولید رسیده است. با ترکیب‌های این سه لامپ هالوژنی، می‌توانید آشپزخانه و اتاق ناهارخوری خانه‌تان را از نو بسازید!

[divide]

4 وسیله بسیار جالب که آشپزخانه شما را متحول خواهد کرد!

2- با این میز، زیبایی را از نو تعریف کنید. طراحی این میز که از جنس چوب درخت بلوط می‌باشد، با سه پایه صورت پذیرفته است. در واقع طراح آن با یک روش بسیار ساده، میزی را ساخته است که بسیار مقاوم و پایدار می‌باشد. البته از آن‌جایی که این یک محصول بسیار خاص است، مجبور هستید که مبلغ بسیار خاصی در حدود 3075 دلار ( چه ارزون!) را بابت خرید آن بپردازید.

[divide]

4 وسیله بسیار جالب که آشپزخانه شما را متحول خواهد کرد!

3- یک مجموعه نی بامزه که هرچه آن را گاز بگیرید، خراب نمی‌شود. کودکان عاشق بازی کردن و گاز گرفتن نی‌های پلاستیکی هستند. بنابراین احتمالا بتوانید با این محصول بسیار جالب و شگفت انگیز، انگیزه آن‌‎ها را برای نوشیدن مایعات و حتی دواهای تلخ افزایش دهید. این محصول در واقع، از اتصال چندین نی به هم طراحی شده است و اجازه می‌دهد تا به‌طور هم‌زمان، چند نفراز یک لیوان بنوشند. به علت مقاومت بسیار بالای نی‌ها در برابر استفاده مکرر فرزندان بازیگوش‌تان، باید مبلغ 14 دلار را برای خرید این نی صرف کنید.

[divide]

4 وسیله بسیار جالب که آشپزخانه شما را متحول خواهد کرد!

4- یک خشک کن بسیار جالب که برای خشک کردن ظرف‌ها، مناسب خواهد بود. برای افرادی که از ماشین ظرف شویی استفاده نمی‌کنند، خشک کردن ظروف با استفاده از یک سبد دندانه دار، یکی از اقلام حیاتی محسوب می‌شود. یکی از طراحان فرانسوی، خشک کن یا سبدی را برای خشک کردن ظروف ساخته که از جنس فولاد ضد زنگ است. در طراحی این سبد با دیگر محصولاتی که تا کنون دیده‌ایم، تفاوت بسیار بزرگی آن‌هم در طراحی دیده می‌شود؛ اشکال ناهمواری که برروی آن می‌بینید، ظروف آشپزخانه شما را همانند پرُ‌ه‌های یک چرخ در کنار یک‌دیگر، قرار می‌دهد. البته در کنار این طراحی بسیار متفاوت، قیمت بسیار خاص ان شما را بهت زده خواهد کرد. برچسب 125 دلاری این سبد، اعتماد به نفس بسیار بالای طراح بیکار آن را نشان می‌دهد چراکه با چنین هزینه‌ای می‌توانید وسایل مهم‌تری را برای آشپزخانه‌تان بخرید!

1 در مورد “4 وسیله بسیار جالب که آشپزخانه شما را متحول خواهد کرد!”

  1. مسعود جلالوندی

    آخه اینا چیه؟ جای اینکارا مقایسه سونی Z1 و ال‌جی G2 رو کامل کنید که یه قرنه اون گوشه داره خاک میخوره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH