تست اندروید P بر روی 5 اسمارت‌فون دیگر هواوی شامل دستگاه‌های آنر

پس از آن‌که اعلام شد نخستین اسمارت‌فون آنر شرکت هواوی در اوایل ماه جاری، آزمایشات داخلی برای سیستم‌عامل اندروید 9.0 را پشت سر می‌گذارد، کمپانی فهرستی شامل 5 دستگاه جدید را منتشر کرد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، کلیه گوشی‌های جدید جزو پرچم‌داران به‌شمار می‌آیند. در فهرست جدید اسامی اسمارت‌فون‌هایی شامل میت 10، میت 10 پورش دیزاین، میت RS پورش دیزاین، هواوی P20 پرو و آنر پلی مشاهده می‌شود. با اضافه شدن این 5 دستگاه به فهرست مجموعا 9 اسمارت‌فون در برنامه تست داخلی اندروید P مشارکت می‌کنند. در ادامه لیست کاملی از مدل‌های واجد شرایط برای دریافت به‌روزرسانی بتا ارایه شده است.

هواوی یادآور می‌شود که در این مرحله، نرم‌افزار پایدار نبوده و احتمالا موجب بروز مشکلاتی با برخی اپلیکیشن‌های ثالث، تخلیه باتری و مسائلی از این‌دست خواهد شد. همچنین گوشی شما نبایستی روت شده باشد و اجرای آخرین نسخه پایه نرم‌افزار بر روی دستگاه نیز الزامی است. در ادامه فهرستی از شماره ساخت‌های قابل پشتیبانی به نمایش درآمده است.

این به‌روزرسانی نیازمند حداقل 6 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است و برنامه به‌روزرسانی مجموعا 2000 کاربر آزمایشی را تحت پوشش قرار خواهد داد که 200 نفر از آن‌ها به‌روزرسانی سیستم‌عامل جدید را در اوایل ماه سپتامبر دریافت خواهند کرد؛ در حالی‌که عرضه به‌روزرسانی برای سایر کاربران آزمایشی از اواخر ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

با توجه به عدم حضور هواوی P20 در برنامه زمان‌بندی رسمی کمپانی مسئله جالب این است که هندست مذکور در ماه سپتامبر و پیش از مدل پرو، نسخه پایدار اندروید 9.0 را دریافت می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH