هواوی چهار رنگ جذاب دیگر را برای گوشی P20 پرو معرفی کرد

هواوی در ماه مارس از جدیدترین پرچم‌دارش رونمایی کرد. البته این رونمایی بسیار مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت و به نظر اکثر کارشناسان این کمپانی چینی کامل‌ترین محصول خود را روانه بازار کرد. حال این کمپانی چینی در جریان برگزاری IFA از چهار رنگ جدید و بسیار جذاب برای پرچم‌دار خود رونمایی کرده است. به این ترتیب سوگلی جدید هواوی می‌‌تواند از کاربران بیش‌تر دلبری کند!

هواوی به‌تازگی چهار رنگ جدید را برای P20 پرو معرفی کرده است که یکی از آن‌ها ظاهری تقریبا مشابه با Twilight دارد، با این حال کاملا شبیه نیست. هم‌چنین در میان این چهار رنگ می‌توانیم دو نمونه چرمی را مشاهده کنیم که برای دوستداران طراحی کلاسیک بسیار زیبا و دوست داشتنی خواهد بود!

در ابتدا ممکن است تصور کنید طراحی چرم مورد استفاده در این هندست مشابه با گلکسی نوت 3 یا گلکسی نوت 4 باشد، اما باید بگوییم هواوی واقعا از چرم استفاده کرده است، آن هم چرم طبیعی و خالص گوساله ایتالیایی!

هواوی فراموش نکرده است که لوگو خود و لایکا را در این چرم قرار دهد، اما این دو لوگو تمام چیزی است که در بخش پشتی مشاهده خواهیم کرد. برش‌های در نظر گرفته شده برای سنسورهای دوربین و فلاش در پشت گوشی، به خوبی در دل چرم ایجاد شده‌اند و ظاهری یکنواخت و زیبا را به ارمغان آورده است.

استفاده از چرم موجب شده است کاربران حس بهتری را در هنگام به دست گرفتن این پرچم‌دار داشته باشند. در واقع ما عادت داریم که اسمارت‌فون‌های فلزی، پلاستیکی و یا شیشه‌ای را در دستانمان حس کنیم، اما متریال چرم مورد استفاده در هواوی P20 پرو می‌تواند حس در دست داشتن یک کیف چرمی بسیار لوکس و گران قیمت را به ارمغان بیاورد. هواوی برای این متریال دو رنگ قهوه‌ای و مشکی را در نظر گرفته است که به این ترتیب به راحتی می‌توانید آن را با لباس‌هایتان ست کنید!

دیگر لباسی که هواوی امروز بر تن هواوی P20 پرو پوشاند، سفید رنگ است. چندی پیش این کمپانی چینی پرچم‌دار برند زیر مجموعه خود یعنی آنر 10 را با چنین رنگی که خود با نام Pearl White یا سفید مرواریدی می‌شناسد، روانه بازار کرد و انتظار می‌رفت که این رنگ با محصول دیگری وارد بازارهای جهانی شود. حالا هواوی P20 پرو در رنگ Pearl White معرفی شده است؛ رنگی که برخلاف Golden Brown و Elegant Black تنها از یک رنگ تشکیل شده، اما در عین حال بسیار چشم نواز و زیباست.

 

چهارمین مدل شباهت زیادی به رنگ Twilight دارد که هواوی در ماه مارس و در هنگام معرفی اسمارت‌فون از آن رونمایی کرد، با این حال باید بگوییم که نسخه جدید متفاوت خواهد بود و با نام Morpho Aurora شناخته می‌شود. این رنگ ترکیبی از طیف رنگی بنفش و آبی است، با این تفاوت که در انتهای اسمارت‌فون به رنگ مشکی تبدیل می‌شود. بنابراین لوگو هواوی دقیقا از جایی شروع می‌شود که رنگ Twilight به انتها می‌رسد.

در قلب هواوی P20 پرو تغییر زیادی رخ نداده است. چیپست مورد استفاده در این هندست هم‌چنان همان کایرین 970 است که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. با این حال نمونه‌های چرمی در نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز روانه بازار خواهند شد. دوربین سه‌گانه مورد استفاده در این پرچم‌دار هنوز از یک سنسور 40 مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور مونوکروم 20 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بخش جلویی این هندست نیز می‌توانیم سنسور اثر انگشت و نمایشگر 6.1 اینچی را مشاهده کنیم.

هواوی رنگ‌های جدید هندست خود را با قیمت 649 یورو برای نسخه 4/128 گیگابایتی روانه بازار خواهد کرد. نسخه Pearl White با قیمت 899 یورو و دو نسخه چرم با رم و حافظه داخلی بهبود یافته با قیمت 999 یورو عرضه خواهد شد. همه نسخه‌ها از تاریخ 5 سپتامبر قابل سفارش هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH