هوشمند دوست داشتنی

bmwi3-5

خودرو بی ام و i3 به عنوان یک خودروی برقی امکانات هوشمند ویژه‌ای را برای خریدارانش مهیا خواهد کر و علاوه بر آن سرعت یک ماشین اسپرت را نیز خواهد  داشت. از جمله سیستم‌های هوشمند این خودرو می‌توان به سیستم ویژه ترمز آن اشاره کرد، به محض اینکه پای خو را کامل از روی گاز بردارید این ماشین ترمز خواهد گرفت و نیازی به فشردن پدال ترمز نخواهید داشت.

bmwi3-3

این خودرو درون اتاقک خود در مرکز داشبورد یک صفحه نمایش مشابه تبلت دارد که به صورت هوشمند بر اساس نوع رانندگی شما به شما اعلام خواهد کرد که چه مدت دیگر نیاز به شارژ ماشین خود دارید.

bmwi3-4

در این نمایشگر همچنین سیستم‌های کنترل اجزای ماشین، سیستم مسیریابی و … به صورت بدیهی نشان داده می‌شود ولی نکته‌های جذاب و منحصر به فردی نیز بر روی آن تعبیه شده‌ است. برای نمونه وقتی مقصدی را تعین می‌کنید این خودروی هوشمند میزان ترافیک منطقه را تخمین زه وبه شما مسیر سریع‌تر دسترسی از طریق اتوبوس یا مترو را پیشنهاد خواهد نمود.

bmwi3-2

در ابتدای هر مسیر نیز خودرو بر اساس سابقه رانندگی شما و فاصله تا مقصد اعلام می‌کند که به اندازه کافی باتری برای رسیدن تا مقصد دارید یا خیر. این خودرو تابستان سال آینده عرضه خواهد شد.

bmwi3-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH