آپدیت اندروید ۹ برای نوکیا ۸ سیروکو با قابلیت پشتیبانی از ARCore و بهبود عملکرد دوربین

جاهو سارویکاس، رئیس واحد محصولات نوکیا اخیرا توئیتی منتشر کرده که برای مالکان اسمارت‌فون نوکیا 8 سیروکو شنیدنی خواهد بود. وی وعده داده که گوشی پرچم‌دار فعلی کمپانی در قالب به‌روزرسانی اندروید P 9.0 از ویژگی‌های جدید و جالبی بهره‌مند خواهد شد.

یکی از کاربران ناراضی نوکیا در توئیتی از این برند انتقاد نموده و اعلام کرده است که نوکیا به‌منظور ارایه قابلیت‌های ضروری از جنبه نرم‌افزاری برای بزرگ‌ترین و جدیدترین اسمارت‌فون رده‌بالای خود یعنی نوکیا 8 سیروکو هیچ‌گونه تلاشی انجام نمی‌دهد. سارویکاس سریعا به این گلایه پاسخ داد و خاطرنشان کرد که تیم توسعه‌دهندگان مشغول کار بر روی بسیاری از ویژگی‌های جدید شامل پشتیبانی از ARCore و تجربه مناسب‌تر دوربین هستند. این تغییرات به صورت OTA و همراه با اندروید P 9.0 عرضه خواهند شد.

“پیش‌تر یک بسته به‌روزرسانی برای دوربین منتشر شد و در آینده نزدیک نیز از تجارب جدید دیگری در قالب اندروید P بهره‌مند خواهید شد. بعلاوه از قابلیت ARCore و ویژگی‌های دیگری نیز پشتیبانی می‌شود. مشخصه فیس‌آنلاک هنوز در محصولات ما ارایه نشده است و ما همچنان مشغول ارزیابی ایده‌ها هستیم.” جاهو سارویکاس- 31 آگوست 2018

سارویکاس همچنین می‌افزاید که کمپانی HMD پیش‌تر یک به‌روزرسانی ضروری دوربین را برای اسمارت‌فون خود ارایه کرده و علاوه بر آن به‌دنبال فعال‌سازی قابلیت فیس‌آنلاک در آینده‌ای نزدیک است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH