تلویزیونی که دزدی می‌کرد!

LG-Smart-TV-Indiaبراساس بررسی‌های به عمل آمده معلوم شد که تلویزیون هوشمند ال‌جی بدون آگاهی مصرف کنندگان اطلاعات آنها را ضبط می‌کرده است.

در این میان شرکت ال‌جی اعلام کرده است که این اطلاعات هیچ‌ پایگاهی برای ذخیره سازی ندارند و تنها برای تشخیص راهکار مورد نظر برای ارسال تبلیغات به مشتری از آن‌ها استفاده می‌کرده است. البته فرم‌ویر جدیدی برای رفع ایراد وارده در راه است که می‌تواند تا حدی خیال دارندگان این محصول را راحت کند.

نکته جالب درباره این برداشت اطلاعات این بود که حتی وقتی امکان خاصی در دستگاه خاموش بود، بازدهم اطلاعات سایر بخش‌های دستگاه که توسط کاربر استفاده می‌شد، مورد مشاهده غیر قانونی قرار می‌گرفت. شرکت سازنده پذیرفته است که این مورد یک ایراد بزرگ به حساب می‌آید و به سرعت برای رفع آن اقدام خواهد کرد.

4 در مورد “تلویزیونی که دزدی می‌کرد!”

  1. دیروز رفتیم واسه یکی از اقوام که از شهرستان اومده بود تلویزیون بخریم. خودش میگفت سامسونگ یا الجی میخام چون قیمتاشون پائینه. بردم نشون دادم تلویزیونای این دو برندو. بعد گفتم اینارو دیدی؟ حالا بریم سونی ببین. وارد فروشگاهای سونی که شدیم میخ شد. گفت انصافا سونی خیلی بهتره تلویزیوناش. اون بنده خدا که هیچ اطلاعاتی از tvنداشت فهمید سونی بهترینه اونوقت خیلیا با هزارتا تحقیق و منم منم بازم میگن سامسونگ یا الجی. واقعا اینا یه عده جو زده و تحت تاثیر قرار گرفته ی تبلیغات و دروغ کره ای ها قرار گرفتن. سونی مدلاشم امسال خیلی تنوع داره. از قیمت پائین بگیر برو تا به بالا. اون بنده خداهم،هم قیمت مناسب و هم مارکو کیفیت سونی رو صاحب شد.حسابی هم دعام کرد.واقعا هیچی سونی نمیشه.

  2. اخ اخ چقدر این کره ای ها کلاه بردارن ! اون از اون عددهای کنتراست میلیونی که به دروغ میزارن رو تی وی هاشون ! اینم از این یکی ! حالا کدوم مدلش بوده ؟ فقط یه مدل خاص بوده یا همشون اینطوری بودن ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH