iOS 12

با این آموزش ساده همین حالا iOS 12 را بر روی گوشی خود نصب کنید

بعد از مدتی کش‌و‌قوس سرانجام شرکت اپل تنها به اعلام زمان انتشار به‌روزرسانی جدید iOS 12 اکتفا نمود: 17 سپتامبر. البته شما لازم نیست تا آن زمان صبر کنید! شما از همین امروز می‌توانید نسخه‌ پایان‌یافته iOS 12 را نصب کرده و از اعلان‌های بهبود یافته، ایموجی‌های جدید، اسکرین تایم، میانبر‌های دستیار هوشمند سیری و دیگر ویژگی‌های جدیدی که در قالب این به روزرسانی عرضه خواهد شد، بهره‌مند شوید.

iOS 12

به یاد داشته باشید iOS 12 باید میزان عملکرد و سرعت پاسخگویی به فرمان‌ها را هم در آیفون‌های قدیمی و هم جدید بهبود ببخشد. ساخت گلدن‌مستر iOS 12 بسیار شبیه همان نسخه‌ای است که در هفته آینده به صورت گسترده منتشر خواهد شد. بنابراین با توجه به اینکه از امروز این ورژن بتا برای بررسی و تست برنامه‌‌های اپل در دسترس قرار می‌گیرد، پس فرصت را از دست ندهید. اگر دوست دارید از همین امروز به‌روز باشید تنها کاری که نیاز هست انجام دهید، ملحق شدن با این پروژه بتا است.

اما قبل از هر کاری مطمئن شوید که از دستگاه خود پشتیبان‌گیری کرده‌اید. در ضمن این کار را نیز در حالی که هنوز نسخه iOS 11 بر روی آن است، انجام دهید. البته فقط در این یک مورد خاص! بهترین روش برای این منظور نیز کمک گرفتن از آیتونز است. بله بله می‌دانم شاید شما نیز از باز کردن آیتونز چندان دل خوشی نداشته باشید. اما سپردن کار پشتیبان‌گیری به دست آی‌کلود ممکن است سبب حذف نسخه بک‌آپ iOS 11 و جایگزینی آن با یک نسخه از iOS 12 شود!

در اینجاست که اگر با مشکلی برخورد کنید در وضعیت اعصاب خوردکنی مواجه خواهید شد. پس فقط به روش آیتونز این کار را انجام دهید. خیال‌تان راحت باشد چندان وقت‌گیر نخواهد بود. بعد از پایان کار پشتیبان‌گیری، در ادامه نیز همراه ما می‌توانید مراحل نصب نسخه گلدن‌مستر iOS 12 یا همان iOS 12 GM را انجام دهید تا مطمئن شوید کار را درست انجام داده‌اید.

  • ابتدا برای شروع وارد این آدرس شوید: beta.apple.com/sp/betaprogram (بهترین حالت این است که با استفاده از خود آیفون یا آیپد مستقیما برای به‌روزرسانی iOS 12 متصل شده باشید)
  • گزینه ثبت‌نام (sign up) را انتخاب کنید. اطلاعات اپل‌آیدی خود را وارد نمایید. با شرایط و قوانین موافقت (Agree) کنید.
  • در اینجا تب iOS را انتخاب کنید. در این قسمت شما مشخصات و گزینه دانلود نسخه بتا را بر روی دستگاه خود مشاهده خواهید کرد.
  • خب این کار را انجام دهید تا بارگذاری شروع شود.
  • در ادامه دکمه نصب (install) را بزنید. از شما درخواست می‌شود کد عبور دستگاه iOS را وارد نمایید و با زدن چند ضربه بقیه صفحات را نیز رد کنید.
  • در نهایت آیفون شما مجددا راه‌اندازی خواهد شد.
  • پس از بالا آمدن سیستم عامل به بخش تنظیمات بروید و در قسمت به‌روز‌رسانی، اطلاعات موجود را چک کنید. باید بتوانید به‌روزرسانی به نسخه iOS 12 را مشاهده نمایید.

ضمنا در صورتی که شما با هر نسخه دیگری از iOS به جز نسخه 12 روبه‌رو شدید، باید مراحل دانلود و نصب را یک بار دیگر انجام دهید. تصویری که شما باید بعد از نصب نسخه GM مشاهده کنید دقیقا مشابه تصویر زیر است. دقت کنید که به هیچ عنوان به نسخه بتای دیگری اشاره نشده باشد.

iOS 12

همچنین برای راحتی کارتان لیست دستگاه‌هایی که امکان دریافت نسخه iOS 12 را دارند در ادامه قرار داده‌ایم.

آیفون X

آیفون 8 و 8 پلاس

آیفون 7 و 7 پلاس

آیفون 6s و 6s پلاس

آیفون SE

آیفون  6 و 6 پلاس

آیفون 5s

آیپد پرو (9.7 اینچی، 10.5 اینچی و هر دو نسل 12.9 اینچی)

آیپد (2018)

آیپد (نسل پنجم)

آیپد ایر و آیپد ایر 2

آیپد مینی 2، 3 و 4

آیپاد تاچ (نسل ششم)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH