پاور بانک‌های شیائومی

با بهترین پاوربانک‌های شیائومی آشنا شوید

یکی از جدی‌ترین نقاط ضعف‌های لوازم دیجیتال و مخصوصا اسمارت فون‌ها، عمر کم باتری آن‌هاست که حتی در پرچم‌داران و موبایل‌های گران‌قیمت نیز دیده می‌شود. اما خوش‌بختانه تکنولوژی راه‌کاری را پیش‌روی ما گذاشته است. می‌توانید از پاوربانک برای پر کردن جای خالی یک باتری توان‌مند در گوشی استفاده کنید. در این نوبت می‌خواهیم بهترین‌ شارژرهای همراه شیائومی را برای‌تان لیست کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.


ZMI MF815

پاور بانک‌های شیائومی

این مدل یکی از بهترین محصولات بازار به حساب می‌آید و بخشی بزرگی از محبوبیت خود را مدیون قابلیت چندمنظوره بودن است. در حقیقت با خرید این شارژر همراه هم یک پاوربانک تقریبا ۸ هزار میلی‌آمپری خواهید داشت که موبایل‌تان را تا دوبار شارژ خواهد کرد و هم وسیله‌ای برای کانکت شدن به اینترنت نصیب‌تان خواهد شد. ZMI MF815 به شما امکان اتصال به اینترنت 3G و 4G را می‌دهد و می‌توانید به راحتی از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. این در حالی‌ست که شما تا ساعت‌ها قادر به استفاده از گوشی خود با کمک پاوربانک محصول خواهید بود. برای این‌که وقت‌تان برای شارژ شدن موبایل تلف نشود، تولیدکننده چینی از تکنولوژی شارژ سریع بهره برده. جدای از نشان‌گر ال‌ای‌دی، ZMI MF815 به یک‌سری از لامپ‌های ال‌ای‌دی دیگری نیز مجهز شده که وضعیت آنتن‌دهی و وای‌فای را مشخص می‌کنند و می‌توانید با یک نگاه از حال و هوای دستگاه باخبر شوید! برای مدیریت مودم و انجام تغییرات مورد نیاز، شیائومی اپلیکیشنی مخصوص برای‌تان تدارک دیده که انجام تمام کارها را ساده‌تر می‌سازد. جنس بدنه از پلاستیک سختی تهیه شده که مقاومت آن را افزایش می‌دهد و مطمئن باشید این پاوربانک به راحتی آسیب نمی‌بیند.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

ZMI QB820

پاور بانک‌های شیائومی

اگر نمی‌خواهید یک محصول چندکاره خریداری کنید و مایل به خرید یک پاوربانک با ظرفیت بالا هستید، پس حتما ZMI QB820 را مدنظر داشته باشید. ظرفیت این مدل حدود ۲۰ هزار میلی‌آمپر است و می‌تواند طیف وسیعی از دستگاه‌های دیجیتال را شارژ کند. این حجم از انرژی به شما اطمینان می‌دهد که در سفرها با کمبودی مواجه نخواهید شد و قادر به شارژ کردن اسمارت‌فون‌تان تا چندبار خواهید بود. ZMI QB820 به فن‌آوری شارژ سریع نیز مجهز است تا وقت‌تان به هدر نرود و سریعا از گوشی دوباره استفاده کنید. جنس بدنه محصول از آن در برابر عوامل بسیاری محافظت می‌کند و اجزای داخلی را سالم نگه می‌دارد. با این اوصاف، پاوربانک مذکور گزینه‌ای مطلوب برای علاقه‌مندان به مسافرت و کمپینگ محسوب می‌شود و کم‌ترین آسیب را در موقعیت‌های مختلف می‌بیند. برای این‌که همیشه ZMI QB820 فول‌شارژ باشد و بتواند هندست‌تان را شارژ نماید، تولیدکننده از سه نشان‌گر ال‌ای‌دی بهره برده که با یک نگاه از وضعیت باتری پاوربانک مطلع شوید. ZMI QB820 به آسانی در دست جای گرفته و در فضاهای کوچک نیز قرار می‌گیرد. داشتن دو درگاه خروجی برای دیوایسی مثل پاوربانک یک قابلیت جذاب شمرده می‌شود که با وجود آن در وقت صرفه‌جویی می‌شود و می‌توانید با سرعت بیش‌تری گجت‌های اطراف خود را شارژ کنید. شیائومی این ویژگی را برای یکی از بهترین محصولات خود در نظر گرفته است و به‌عنوان مثال قادر به شارژ کردن هم‌زمان ام‌پی‌تری پلیر خود و موبایل‌تان خواهید بود.

قیمت: ۶۰۰ هزار تومان

Mi Power Bank 10000mAh

پاور بانک‌های شیائومی

پاوربانک‌ها باید به استانداردهای مختلفی مجهز باشند تا دستگاه مورد نظر شما به خوبی و در امنیت کامل شارژ شود. اگر می‌خواهید یکی از همین محصولات را بخرید، بی‌تردید باید این مدل یکی از انتخاب‌های شما باشد. Mi Power Bank با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر به بازار عرضه شده و قابلیت شارژ طیف گسترده‌ای از دیوایس‌های مدرن را دارد. برای مثال در عین حال می‌توانید مچ‌بند هوشمند خود را شارژ کنید و بعد از آن تبلت خود را به پاوربانک متصل نمایید. تولیدکننده این محصول را در برابر عوامل زیادی مقاوم کرده تا اجزای داخلی آن ضربه نبینند و تا مدت زیادی نیاز به شارژر همراه جدیدی نداشته باشید. وزن گجت باعث شده تا بتوانید ساعت‌های زیادی Mi Power Bank را در دست‌تان بگیرید و به لطف دیزاین مهندسی‌شده قرار دادن آن در فضاهای کوچک به راحتی صورت می‌گیرد.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

Mi 10400

پاور بانک‌های شیائومی

اگر مایل به خریدن پاوربانک با ظرفیت نسبتا بالا هستید و در عین حال می‌خواهید مبلغ کمی برای خرید آن بپردازید، این شارژر همراه را در سبد خرید خود قرار دهید. ۱۰ هزار میلی‌آمپر ظرفیتی‌ست که شیائومی برای این محصول در نظر گرفته و می‌توانید اسمارت‌فون‌تان را تا دو یا سه بار به‌طور کامل شارژ کنید. برای این‌که بتوانید دو دیوایس را به‌صورت هم‌زمان شارژ نمایید، سازنده چینی از دو درگاه در Mi 10400 استفاده کرده که به لطف آن‌ها در وقت صرفه‌جویی می‌شود و دیگر لزومی ندارد برای شارژ دستگاه‌های گوناگون خود صبر کنید. بدنه‌ آلومینیومی حس مطلوبی را هنگام لمس منتقل می‌کند و به‌طور قابل توجهی نسبت به نمونه‌های دیگر بازار مقاومت دستگاه را افزایش داده است.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH