کوچک‌ترین درایو SSD دنیا تولید شد!

SPPR_Thunder-T11_02

کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه‌ کنندگان مطرح حافظه در دنیا از تولید درایو SSD تاندربولت خود با نام Thunder T11 پرده برداشت. این کمپانی به عنوان یکی از پیشتازان فناوری‌‌های ذخیره‌سازی با بهره‌گیری از دانش خود، درایو SSD جدیدش را با هدف بهبود تجربه کاربران عرضه کرده است. این درایو با بهره‌گیری از فناوری Thunderbolt اینتل ساخته شده است و رسما گواهی کمپانی‌های اینتل و اپل را دریافت نموده و به موجب اطمینان‌پذیری، توانمندی و سازگاری بالا با سیستم‌های مک و انواع پی‌سی عصر تازه‌ای را در حوزه ذخیره‌سازی اطلاعات رقم زده است.

جیسون زیلر (Jason Ziller) مدیر بخش بازاریابی اینتل از ارائه این فناوری توسط کمپانی سیلیکون پاور ابراز خوشنودی کرد و اظهار داشت که برای سهولت حمل و نقل، این فناوری در ابعاد کوچک به اندازه کف دست ارائه خواهد شد که در نوع خود کم‌نظیر است.

زمان حکم طلا را دارد!

این روزها، کارامدی به معنای همه چیز است و اهمیت این موضوع به خصوص برای متخصصین رسانه بیشتر است. با پیشرفت روز افزون فناوری، سرعت و کارامدی ذخیره‌سازی داده‌ها نیز نقش کلیدی‌تری را پیدا می‌کند. محصول جدید سیلیکون پاور به نام Thunder T11 نیز با بهره‌گیری از فناوری فوق پر سرعت Thunderbolt و با در نظر داشتن همین مسأله عرضه شد که سه برابر سریع‌تر از USB 3.0 عمل می‌کند و با سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب 380/340 مگابایت بر ثانیه نرخ انتقال داده بسیار بالایی را از خود به نمایش می‌گذارد. از این رو، این محصول برای حرفه‌ای‌های حوزه عکاسی، بازی‌های رایانه‌ای و تجار بهترین انتخاب خواهد بود. با استفاده از درایو Thunder T11 امکان دسترسی سریع و کارامد به فایل‌های مهم برای کاربران فراهم خواهد شد و دیگر نیازی به انتظارهای طولانی برای این منظور نخواهد بود. به علاوه این محصول از پورت تاندر پشتیبانی می‌کند و در نتیجه سرعت عملکرد و بهره‌وری بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

حمل آسان

محصول جدید سیلیکون پاور با نام Thunder T11 سبک‌ترین و در عین حال کوچک‌ترین SSD موجود در بازار لقب گرفته است. این محصول بسیار کوچک با طراحی ظریف خود یک دوم ابعاد ابزارهای ذخیره‌سازی معمولی است و تنها 65 گرم وزن دارد. علاوه بر این، بدنه این محصول از آلومینیوم بسیار محکم ساخته شده است تا حفاظت کافی از اطلاعات کاربران را به عمل آورده و در حین کار کردن نیز گرمای زیادی تولید نکند. SSD جدید سیلیکون پاور عملکردی کاملا آرام دارد که این مسأله به خصوص برای کاربرانی که در محیط‌های آرام کار می‌کنند اهمیت بسیار بالایی دارد.

محصول جدید سیلیکون پاور به لطف سرعت بالای انتقال داده، طراحی سبک و ظریف و ظاهر شیک و مدرن خود بهترین انتخاب برای پاسخگویی به نیازهای مختلف شما در شرایط گوناگون است. گفتنی است این محصول با گارنتی شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه خواهد شد.

1 در مورد “کوچک‌ترین درایو SSD دنیا تولید شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH