بهترین هارد اکسترنال‌های ۲ ترابایتی بازار را بشناسید (شهریور ماه ۹۷)

در حال حاضر اطلاعات بیش از هر زمان دیگری به اشتراک گذاشته می‌شوند و کاربران به‌طور روزانه اطلاعات زیادی را نیز دانلود می‌کنند. در نتیجه نیاز به حافظه بیش‌تر همیشه حس می‌شود. برای همین محصولات متعددی ساخته شده‌اند. اگر می‌خواهید بهترین هارد اکسترنال‌های ۲ ترابایتی بازار را بشناسید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


وسترن دیجیتال My Passport WDBYFT0020B

2 ترابایتی

یکی از بهترین هارد اکسترنال‌هایی که در بازار وجود دارد، این محصول وسترن دیجیتال است. My Passport WDBYFT0020B به‌صورت جذابی طراحی شده و از ترکیب دو قطعه ساده و طرح‌دار تشکیل شده است. این دیزاین باعث شده تا علاوه‌بر داشتن یک هارد اکسترنال ۲ ترابایتی، یک دیوایس جذاب نیز در اختیار داشته باشید که به لطف وزنش قابل حمل به حساب می‌آید. پس می‌توانید به راحتی این گجت را درون کوله‌پشتی خود بگذارید و به کامپیوترهای مختلفی متصل نمایید. تکنولوژی یو‌اس‌بی نسخه ۳ در My Passport WDBYFT0020B به کار گرفته شده تا با سرعت زیادی اطلاعات مورد نظرتان را منتقل کنید و وقت‌تان تلف نشود. خوش‌بختانه این هارد با ورژن‌های گوناگونی از سیستم‌عامل‌ ویندوز همگام است و کاربران پلت‌فرم مایکروسافت به راحتی می‌توانند از محصول وسترن دیجیتال بهره ببرند. نشان‌گر ال‌ای‌دی نیز برای‌تان در نظر گرفته شده تا با یک نگاه عملکرد هارد اکسترنال را مورد بررسی قرار دهید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ترنسند StoreJet 25M3

2 ترابایتی

ترنسند یکی از شرکت‌های معتبر حوزه تکنولوژی محسوب می‌شود و هرساله محصولات پریمیوم و جذابی را به بازار ارایه می‌کند. خوش‌بختانه StoreJet 25M3 از این قاعده مستثنی نیست. طراحی متفاوت دستگاه باعث شده تا مقاومت آن تا حد زیادی افزایش یابد و شاهد یک هارد تقریبا ضدضربه باشیم. در نتیجه به راحتی می‌توانید این دیوایس را به محیط بیرون ببرید و از آن در هر موقعیتی استفاده کنید. در واقع StoreJet 25M3 در برابر عوامل بسیاری مثل شوک، ضربه و… آسیبی نمی‌بیند. پس اگر هارد اکسترنالی قدرت‌مند می‌خواهید که تا مدت‌ها برای‌تان کار کند، این مورد را از یاد نبرید. رابط یواس‌بی ۲ و ۳ در این گجت به چشم می‌خورند و توصیه می‌شود برای بهره‌مندی از حداکثر سرعت از فن‌آوری یواس‌بی ۳ استفاده کنید. در این صورت با سرعت گیگابایتی می‌توانید دیتاهای حجیم خود را انتقال دهید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم برای‌تان تدارک دیده شده تا در یک نگاه به وضعیت دستگاه پی ببرید. StoreJet 25M3 از سیستم‌عامل‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب طیف وسیعی از کاربران می‌توانند از این محصول استفاده نمایند. برای این‌که اطلاعات ضروری‌تان را از دست ندهید و همیشه نسخه پشتیبانی از آن‌ها داشته باشید، کمپانی ترنسند دکمه‌ای را روی بدنه فراهم کرده که با فشار دادن آن سریعا بکاپی از دیتاهای موجود روی هارد ساخته می‌شود.

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

سیلیکون پاور Armor A75

2 ترابایتی

اگر فردی ماجراجو هستید یا به‌طور مداوم (به دلایل مختلف) باید به مکان‌های جدیدی سفر کنید و در عین حال می‌خواهید فایل‌های دوست داشتنی خود را همراه خود داشته باشید، باید این محصول سیلیکون پاور را در سبد خرید خود قرار دهید. وزن بسیار کم دیوایس موجب شده تا حمل و نقل هارد به راحتی صورت گیرد و به لطف دیزاین مهندسی‌شده در مکان‌های کوچک جای می‌گیرد. تولیدکننده از استانداردهای بسیاری در طراحی بهره برده که مقاومت Armor A75 را تا حد زیادی افزایش داده است. در حقیقت هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور در برابر عواملی چون لغزش، شوک، خش و مخصوصا ضربه آسیبی نمی‌بیند و مطمئن باشید دیتاهای ذخیره گشته به سادگی‌ حذف نمی‌شوند. این محصول از سیستم‌‌عامل‌های محبوب به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند و تمام کاربران می‌توانند از این دیوایس جذاب بهره بگیرند. البته نباید از بدنه آلومینیومی دستگاه غافل شد. به این ترتیب ظاهر Armor A75 در برابر نمونه‌های دیگر بازار چشم‌گیرتر است و نظر هر کسی را جلب می‌کند.

قیمت: ۱ میلیون تومان

اپیسر AC630

برای بسیاری از کاربران سرعت انتقال اطلاعات در هاردهای اکسترنال اهمیت دارد و برای برخی تنها مقاومت مهم است. اما طیف وسیعی از محصولات بازار از هر دوی این ویژگی‌ها بهره‌مند نیستند و نمی‌توانید هم سرعت بالا را تجربه کنید و در عین حال هاردی با مقاومت کم‌نظیر داشته باشید. اما با خرید دیوایس اپیسر این مهم عملی می‌شود. AC630 به یکی از جدیدترین رابط‌ها مجهز شده که امکان انتقال اطلاعات حجیم بدون اتلاف وقت را به کاربر می‌دهد. در نتیجه اگر می‌خواهید در زمان صرفه‌جویی کنید، این گجت را از یاد نبرید. البته اگر کامپیوترتان از این تکنولوژی پشتیبانی نمی‌کند، راه‌کار دیگری نیز در اختیارتان قرار گرفته. قادرید برای رد و بدل اطلاعات از رابط معمولی (یو‌اس‌بی ۲) استفاده نمایید. برخلاف بیش‌تر دستگاه‌های بازار، هارد اکسترنال اپیسر در برابر آب هم مقاوم است و می‌توانید در محیط‌های مرطوب از AC630 استفاده کنید. گذشته از این، تولیدکننده اطمینان می‌دهد که در صورت ضربه دیدن، محصول آسیبی نمی‌بیند و هم‌چنان می‌توانید به دیتاهای خود دسترسی داشته باشید. پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های محبوب یکی از ویژگی‌های جذاب AC630 به شمار می‌آید و کاربران زیادی قادرند از این هارد کارآمد سود بجویند.

قیمت: ۱ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH