HTC M8 می‌آید، آنهم با قدرت قدرتمندترین کوالکام اسنپدراگون

21578

دیروز بود که خبری از یک اسمارتفون بی نام و نشان و امتیاز بالایش در بنچمارک انتوتو شنیدیم. اسمارتفونی ساخت کمپانی اچ تی سی که احتمال می‌رفت M8 باشد.

امروز دست اندرکاران AnTuTu نیز نسبت به این حدسیاتی که در دنیای وب زده می‌شد، پاسخ گفته و ظاهرا بر آنچه تصور کردیم صحه گذاشتند.

در تصویری مشخصات این هوشمند بسیار قدرتمند از اچ تی سی را می‌بینید که مجهز به کوالکام اسنپدراگون 800 MSM8974AB است. چیپستی که در واقع قدرتمندترین نسخه کوالکام بوده و از اسنپدراگون 800 نیز سرعت و قدرت بیشتری دارد.

صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایت و تکرار میراث ناامید کننده داشتن یک دوربین با فن آوری آلتراپیکسل از ویژگی‌های این هوشمند قدرتمند HTC هستند. دو دوربین با رزولوشن‌های 4 و 2.1 یکی در پشت و دیگری در جلو برای این اسمارتفون در نظر گرفته شده‌اند.

البته باز هم با تمام این حرفها و سندیات، نمی‌توان به طور قطعی M8 را دقیقا همین چیزی که در حال حاضر از آن می‌شنویم دید و ممکن است تا آغاز به کار رسمی این تلفن هوشمند، خیلی چیزها فرق کند.

3894

2 در مورد “HTC M8 می‌آید، آنهم با قدرت قدرتمندترین کوالکام اسنپدراگون”

  1. و تکرار میراث ناامید کننده داشتن یک دوربین با فن آوری آلتراپیکسل از ویژگی‌های این هوشمند قدرتمند HTC هستند.
    خانوم صریحی کیفیت دوربین به مگاپیکسل بالاتر نیست این برای بار هزارم!!
    چرا نمی فهمین؟گوشی خود من هوآوی اسند میت تو نور مناسب دوربین جلو اون که یک مگاپیکسله خیلی بهتر از دوربین پشتی اونه که هشت مگاپیکسله حتی تو زومشون هم فرق زیادی ندارند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH