با این برنامه راه بروید و SMS بنویسید! (به همراه لینک دانلود)

ITResan

فرض کنید در یک خیابان شلوغ در حال پپاده روی هستید و می‌خواهید هم زمان با گوشی خود برای یکی از دوستانتان SMS ارسال کنید! بی شک باید از پیاده روی دست کشیده و پس از تایپ و ارسال SMS دوباره ادامه دهید و یا اینکه ارسال SMS را به زمانی دیگر موکول کنید زیرا انجام این دو امر به طور همزمان کاری دشوار است و در اکثر اوقات موجب دردسرهایی همچون زمین خوردنتان می‌شود! امروز قصد معرفی دو نرم افزار با کارایی مشابه از دو پلتفرم محبوب و در عین حال رقیب را داریم که به شما کمک می‌کنند تا درحال پیاده روی به تایپ متن و ارسال آن بپردازید، بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای شما پیش بیاید! روش کار این دو نرم افزار به این صورت است که دوربین اصلی گوشی شما را فعال کرده و تصویری که دوربین از محیط پشت گوشی شما می‌گیرد را به عنوان پس زمینه گوشی قرار داده و در نتیجه شما می‌توانید هنگام تایپ متن از آنچه که در روبه روی شما در حال رخ دادن است، با خبر شده و از زمین خوردنتان جلوگیری کنید!

Transparent ScreenPRO

نسخه اندروید: Transparent ScreenPRO
نرم افزارهای مشابه زیادی در گوگل پلی موجود بوده اما این نرم افزار به دلیل شخصی سازی بیشتر، گوی سبقت را از رقبا ربوده است! شما می‌توانید میزان رزولوشن را تغییر دهید و یا مقدار شفافیت محیط سیستم عامل را متناسب با آنچه که مدنظر دارید، تنظیم کنید! از نقاط قوت این نسخه می‌توان به قرار دادن تصویر دوربین در پس زمینه تمام نقاط سیستم عامل اشاره کرد، به این صورت شما می‌توانید علاوه بر تایپ متن در دیگر منوهای گوشی نیز از تصویر دوربین به عنوان پس زمینه استفاده کنید! تنها نقطه ضعف این نسخه کندی محسوسی است که در تصاویر گرفته شده توسط دوربین مشاهده می‌شود که البته با پایین آوردن رزولوشن قابل حل است!

[download id=”31″]

Walkee textee
نسخه ویندوزفون: Walkee textee
همچون مارکت غنی اندروید در مارکت ویندوزفون نیز نرم افزارهای مشابهی یافت می‌شود اما این نسخه یکی از بهترین‌ها در رده خود محسوب می‌شود! شما می‌توانید هنگام تایپ متن آن را بصورت SMS و یا ایمیل ارسال کنید! از جمله نقاط قوت این نسخه می‌توان به روان بودن حرکات دوربین در پس زمینه اشاره کرد، در حالی که در نسخه اندرویدی تصاویر با کندی محسوسی به نمایش در می‌آِیند! اما بر خلاف نسخه اندرویدی این نرم افزار قادر نیست در تمام منوها تصویر دوربین را در پس زمینه قرار دهد و به ناچار مجبور به استفاده از محیط نرم افزار جهت تایپ متن بوده و بایستی سپس آن را به صورت SMS درآورید!

QR Walkee Textee[download id=”32″]

6 در مورد “با این برنامه راه بروید و SMS بنویسید! (به همراه لینک دانلود)”

  1. وقتی داری پیامک میزنی گوشی رو چطوری میگیری که جولوت رو نشون بده
    چون در اکثر موارد گوشی طوری در دست قرار میگیرد که دوربین کف زمین را نشان میدهد نه روبرو را

  2. طه جان این نرم افزار مسلما برای میدون های شلوغ مثل میدون ونک یا در حال رانندگی یا پله های مترو طراحی نشده.
    مثلا توی یک کوچه خلوت داری قدم میزنی تا برسی به یک سوپر مارکت ؛ میتونه تاحدی کمک کنه و کاربردی باشه.
    یادمه یک بنده خدایی وسط پله های مترو وایساده بود و پیامک میزد(صادقیه) و جلوی راه رو گرفته بود هرکسی یه چیزی بهش میگفت چون سر راه بود !مسلما این نرم افزار هم برای ایشون جواب نمیده چون احتمال داره پله ها رو جابجا ببینه و … !

  3. نرم افزار جالبیه.فقط میشه بگین این صفحه کلید فارسی که گذاشتین اسمش چیه بریم دانلودش کنیم.چیز جالبیه من دنبال ی صفحه کلید مثل این می گردم.

  4. سلام. شما این برنامه رو شخصاً امتحان کردید؟ بعله می‌دونم که اسم سایت رو توش نوشتید و چند اسنپ‌شات گرفتید. منظورم اینه که در حالی که در خیابان قدم می‌زنید، فرض کنید ساعت پنج بعدازظهر میدان ونک، سعی کردید پیامک بزنید باهاش؟ در جریان هستید که مغز اکثر ما، فقط روی یکی از چیزهایی که می‌بینه می‌تونه تمرکز داشته باشه؟ و مخصوصاً وقتی در حال نوشتنه، نمی‌تونه به حوادث اطراف توجه زیادی داشته باشه؟ دلیلش هم این که اولاً گوشی‌ها اکثراً آن‌قدر بزرگ نیستند که نتونیم در حال پیامک زدن، از خطری که در پشتش اتفاق می‌افته باخبر شیم. ثانیاً برای همه ما پیش آمده که در حال پیامک زدن، حتی صدای اطرافمون رو هم نمی‌شنویم. حتی اگر باهامون صحبت کنن و اسممون رو هم صدا کنن، گاهی فقط از روی عادت جواب می‌دیم و متوجه نمی‌شیم. طراحی این نرم‌افزار مثل نرم‌افزارهایی دیگه از این دست، بدون شک چالش قشنگ و دلپذیری برای برنامه‌نویسش بوده، اما مطلقاً در دنیای واقعی به درد نمی‌خوره. کما این که ممکنه با اعتماد کاذبی که ایجاد می‌کنه، خطرناک هم باشه. آدم برای حفظ ایمنی شخصی خودش، در هنگام راه رفتن با موبایلش کار نمی‌کنه. گوشه‌ای می‌ایسته و پیامکش رو می‌زنه و بعد دوباره راه می‌افته. اسم پیامک زدن در هنگام رانندگی رو نمیارم، چون واضح و مبرهنه که یه آدم باشعور هرگز جون دیگرون رو با این کار به خطر نمی‌ندازه، حتی با وجود نرم‌افزارهایی مثل این.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH