مایکروسافت، آفیس 2019 را برای کاربران ویندوز و مکینتاش منتشر کرد

امروز شرکت مایکروسافت جدید‌ترین نسخه از مجموعه نرم‌افزار‌های اداری خود را به نام مایکروسافت آفیس 2019 برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مکینتاش رونمایی کرد. این آپدیت جدید برای کار‌های تجاری و کاربرد‌های غیرتجاری (مصرف کننده) طراحی شده است.

آفیس 2019

نکته جالب در مورد آفیس جدید، نبود قابلیت به‌روزرسانی ماهانه سرویس آفیس 365 مایکروسافت است. در واقع نسخه آفیس 2019 دربردارنده ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که طی سه سال اخیر به آفیس 365 افزوده شده بود. البته به‌روزرسانی‌های خاص هر برنامه از مجموعه شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت‌لوک، پروژکت، ویزو، اکسس و پابلیشر نیز ارایه شده است. در این مجموعه جدید از آفیس، جامدادی همراه (Roaming pencil case) و نوار شخصی سازی در تمامی برنامه‌های موجود، در دسترس قرار گرفته است.

در برنامه ورد، مایکروسافت با افزودن حالت فوکوس به همراه یک مترجم جدید و بهینه‌سازی سایر قابلیت‌ها کارایی و جذابیت این نرم‌افزار حیاتی را بالاتر برده‌ است. در برنامه پاورپوینت نیز انتقال مورفی (Morph transitions)، پشتیبانی از مدل‌های سه بعدی و فرمت SVG، ویژگی play in-click sequence و خروجی ویدیو با کیفیت 4k افزوده شده است.

آفیس 2019 آفیس 2019

علاوه‌بر این ویژگی‌ها، برروی به‌روزرسانی بخش‌های فردی نیز کار شده است. Exchange Server 2019، اسکایپ برای Business Server 2019، SharePoint Server 2019 و Project Server 2019 نیز برای نسخه تجاری آن تا هفته آینده منتشر خواهد شد. گفتنی است که نسخه تجاری آفیس 2019 با مجوز مصرف‌کننده از امروز و بعد از آن در هفته‌های آینده برای امور تجاری دیگر و کسب‌و‌کار‌های حرفه‌ای در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH