بازی‌های رایگان PS Plus برای PS4 در ماه اکتبر اعلام شد

همانند بازی Games with Gold شرکت مایکروسافت، سونی نیز برای افرادی که مایلند حق اشتراک PlayStation Plus را پرداخت کنند، آیتم‌های تشویفی و رایگانی در نظر گرفته است. در میان این گزینه‌ها دو بازی رایگان برای PS4، PS3 و PS Vita در هر ماه دیده می‌شود.

سونی

بازی‌های رایگانی که این ماه برای PS4 در نظر گرفته شده است، شامل Friday the 13th: The Game و Laser League بوده و دارندگان PS3 برای سرگرم شدن در تعطیلات این ماه می‌توانند از بازی‌های The Bridge و Master Reboot لذت ببرند. به علاوه کاربران ویتا نیز می‌توانند با بازی‌های Rocketbirds 2: Evolution و 2064: Read Only Memories مشغول شوند.

همچنین لازم به ذکر است که اگر شما مالک هر سه نوع دستگاه هستید، باید خوشحال باشید زیرا به هر شش بازی به طور رایگان دسترسی خواهید داشت. حتی اگر اینطور نبود و تنها PS4 دارید باز هم جای امیدواری است زیرا همچنان می‌توانید همه آنها به جز Master Reboot را از طریق Cross Buy خریداری و بازی کنید.

عضویت در PlayStation Plus به جز از این موارد به شما اجازه بازی چند نفره با دوستان‌تان و به صورت آنلاین را می‌دهد و همچنین از تخفیف‌های ویژه برای بازی‌های PS4 برخوردار خواهید شد. البته همانطور که اشاره شد در هر ماه برای هر سه کنسول دو بازی رایگان عرضه خواهد شد. حق اشتراک ماهانه نیز 9.99 دلار است ولی اگر از بسته‌های اشتراک 12 ماه خریداری کنید، هزینه ماهیانه شما تنها 5 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH