آی‌فون Xs و Xs مکس اسمارت‌فون‌های بی‌نقصی هستند، اما گلکسی نوت 9 بهتر است!

Consumer Reports به تازگی گزارش خود را در خصوص بررسی گوشی‌های آی‌فون Xs و مدل مکس منتشر کرده و در این گزارش آمده است که دو اسمارت‌فون یاد شده تقریبا در همه زمینه‌ها بهتر از آی‌فون X عمل می‌کنند و منظور از همه زمینه‌ها عملکرد دوربین، دوام باتری و بهبود کلی کارکرد هندست است. در این گزارش آمده که آی‌فون Xs و مدل مکس دوام باتری بهتر، کمی بهبود در عملکرد دوربین و عملکرد نرم‌افزاری بدون نقصی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند.

در خصوص دوام باتری ظاهرا باید مقصر اصلی را چیپ‌ست 7 نانومتری A12 Bionic دانست، چرا که در واقع گنجایش باتری آی‌فون Xs از باتری آی‌فون X کمتر است. بازوی رباتیک Consumer Reports این دو دستگاه را در زمینه‌هایی معمولی چون وب گردی، تماس تلفنی و عکس‌برداری آزمایش کرده و نتایج این آزمایش فراتر از راضی‌کننده بوده است، با این وجود مدت زمان طولانی برای شارژ شدن گوشی با استفاده از شارژری که در باتری وجود دارد، موردی است که جز معایب آی‌فون‌های 2018 شمرده می‌شود.

بقا و استحکام گوشی‌های آی‌فون Xs و مدل مکس از نگرانی‌های بالقوه خریداران آنها محسوب می‌شود که البته با در نظر گرفتن قیمت آنها به هیچ وجه بی‌مورد نخواهد بود. در همین خصوص باید گفت نتایج نشان داده آی‌فون Xs مکس استحکام خوبی دارد؛ اگرچه مشخص شده گلکسی نوت 9 از محصولات جدید اپل سرسخت‌تر است. شما می‌توانید کامل مقایسه این دو اسمارت‌فون را از اینجا بخوانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH