ال‌جی از ساعت هوشمند هیبریدی W7 رونمایی کرد؛ تلفیقی از سنت و مدرنیته!

سنت و پیشرفت معمولا جز آن مقوله‌هایی نیستند که به خصوص در حوزه فناوری دست در دست هم حرکت کنند. مثال بارز این موضوع را می‌توان در ساعت‌های هوشمند دید؛ شما نمی‌توانید به صورت همزمان ساعتی به زیبایی یک مدل آنالوگ و امکانات یک مدل هوشمند داشته باشید. با این مقدمه، حال ال‌جی از ساعت هوشمندی هیبریدی به نام W7 رونمایی کرده که با هدف تلفیق سنت و مدرنیته طراحی و تولید شده است.

W7 دارای سیستم عامل Wear و صفحه نمایش لمسی 1.2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل است. این صفحه نمایش با همکاری شرکت سوییسی Soprod SA، سازنده ساعت، تولید شده است. متاسفانه در این محصول شاهد به کارگیری پردازنده Wear 2100 هستیم که نسل قدیمی پردازنده‌های کوالکام برای ابزارهای پوشیدنی محسوب می‌شود. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به رم 768 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی اشاره کرد. در صورتی که این ویژگی‌های هوشمند را غیرفعال کنید، باتری 240 میلی‌آمپری W7 می‌تواند تا 100 ساعت برای قسمت آنالوگ آن شارژدهی داشته باشد.

به صورت کلی مصرف باتری به این گونه است که ساعت هوشمند تا زمان اتمام باتری کار می‌کند و پس از اتمام باتری، بخش آنالوگ می‌تواند 2 تا 3 روز شارژ داشته باشد. در واقع این کارکرد باتری نمایان‌گر ذهنیت کلی از طراحی این گجت است؛ نیمه‌ای دیجیتال و نیمه دیگر آنالوگ.

ال‌جی واچ W7 دارای گواهینامه IP68، یا همان ویژگی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود. قابلیتی تحت عنوان Master Tools در این محصول گنجانده شده است که با ارایه ابزاری مانند قطب‌نما، ارتفاع‌سنج و هواسنج آن را تبدیل به انتخاب اول افراد ماجراجو می‌کند. با این وجود، متاسفانه خبری از GPS نیست. در این ساعت هوشمند از بندهای معمولی 22 میلی‌متری استفاده شده است و کاربر می‌تواند به راحتی بندهای آن را تعویض کند. خود شرکت نیز بندهای مختلفی از چرمی و فلزی تا بندهای ورزشی NATO برای این محصول در نظر گرفته و عرضه خواهد کرد.

W7 از طریق فروشگاه آنلاین Best Buy و با قیمت 450 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. البته پیش فروش جدیدترین گجت پوشیدنی ال‌جی از تاریخ هفتم اکتبر آغاز خواهد شد، اما برای دیدن آن در فروشگاه‌ها باید تا چهاردهم اکتبر صبر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH