جیلبریک آی‌فون XS مکس بر روی iOS 12 با موفقیت انجام شد

لوکا تودسکو نهایتا موفق به عبور از سد iOS 12 شد و اکنون این سیستم‌عامل بر روی آی‌فون XS مکس جیلبریک شده است. اما اکنون هیچ چیز بیش‌تری پیرامون عرضه این جیلبریک برای آی‌فون XS مکس در دست نیست و تنها تعدادی از اعضای انجمن جیلبریک برای چند لحظه به‌صورت علنی درباره این موضوع صحبت کرده و آن‌را یک پیروزی بزرگ معرفی نمودند. اگرچه تیم پانگو خبر جیلبریک موفقیت‌آمیز iOS 12 را اعلام کرد؛ اما لوکا تودسکو، توسعه‌دهنده مشهور نیز در اقدامی هماهنگ ادعا نمود که چنین شاهکاری را بر روی آی‌فون XS مکس انجام داده است. این هندست از آخرین تراشه اپل با نام A12 بیونیک بهره می‌گیرد.

اگرچه این پدیده برای علاقه‌مندان به جیلبریک همانند یک افسانه حماسی به‌نظر می‌رسد و به واقع نیز همین‌طور است؛ اما به‌خاطر داشته باشید که این جیلبریک خاص شاید هرگز به‌صورت عمومی منتشر نشود. امکان جیلبریک نمودن iOS 12 خبر خوبی است و افرادی که برای جیلبریک دستگاه‌های خود بسیار مشتاق هستند، بایستی با iOS 12 کنار آمده و از دریافت هرگونه به‌روزرسانی که در آینده توسط اپل منتشر می‌شود، امتناع نمایند.

صرف‌نظر از این واقعیت که آی‌فون XS مکس جیلبریک شده است، لوکا تودسکو گفت که این هندست یک محصول سخت‌افزاری مناسب است و اکنون به‌صورت روزمره از آن استفاده می‌کند. این گفته‌ها به‌نوبه‌ خود تمجید فراوان جدیدترین اسمارت‌فون اپل به‌شمار می‌آید و با توجه به هجمه رسانه‌ای اخیر علیه دستگاه و برخی مشکلات آن نظیر chargegate، beautygate و موارد دیگر، طرح چنین اظهاراتی مطلوب خواهد بود. تمامی موارد مذکور اساسا مشکلاتی هستند که از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری به آسانی رفع می‌شوند. مشکل شارژ پیش‌تر در iOS 12.1 بتا مدنظر قرار گرفته است؛ اما مدتی طول خواهد کشید تا این به‌روزرسانی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

در حال حاضر بایستی منتظر ماند و دید که آیا برخی افراد برای عرضه عمومی جیلبریک، قدمی برخواهند داشت یا خیر. اما با توجه به این‌که اکنون همه چیز سرجای خود قرار دارد، لذا توصیه می‌شود چندان هیجان‌زده نباشید. تنها پیشنهاد فعلی این است که کاربران بر روی iOS 12 باقی مانده و از دریافت هرگونه به‌روزرسانی نرم‌افزاری که در آینده عرضه خواهد شد، پرهیز نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH